Avatar billede bbs Nybegynder
05. marts 2001 - 18:03 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Eksperten.dk -> Konkurrent

Hej Eksperter !

Jeg har fundet siden: hurtigsvar.dk, men jeg mener bare det er en dårlig wannabe side.
Alt er ligesom eksperten, dog med lidt mindre funktioner og besøgende =). Hvad mener i om siden ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. marts 2001 - 18:05 #1
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. marts 2001 - 18:05 #2
Ikke ret orginalt.... 404 sider er efterhånden blevet hvermandseje.
Avatar billede syserror Nybegynder
05. marts 2001 - 18:05 #3
Er det hos mig den er gal, eller virker siden ik ?
Avatar billede speedy Nybegynder
05. marts 2001 - 18:05 #4
jeg kan ikke komme ind på siden : http://www.hurtigsvar.dk eller http://hurtigsvar.dk

Hvad er adressen ??

/SpEeDy
Avatar billede syserror Nybegynder
05. marts 2001 - 18:06 #5
nå, den virker ik :-)
Avatar billede bbs Nybegynder
05. marts 2001 - 18:09 #6
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. marts 2001 - 18:12 #7
<LINK REL=\"SHORTCUT ICON\" HREF=\"http://localhost/comm/favicon.ico\">
Skidt... meget skidt.
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. marts 2001 - 18:13 #8
Avatar billede skadedyr Nybegynder
05. marts 2001 - 18:34 #9
der mangler da i høj grad brugere på den side, men alle skal vel starte et sted, jeg kikker ind på siden igen om en 5 års tid.
Avatar billede Trez Seniormester
06. marts 2001 - 04:55 #10
fuck den sucker for vildt den side, det kan godt være at han skriver at der er andre kategorier end computere, GAB, burde han så ikke nøjes med de andre kategorier og henvise hertil mht. \"nørde\" spørgsmålene????

/trez
Avatar billede apollo69 Nybegynder
06. marts 2001 - 09:02 #11
Hvorfor kan der ikke være andre sider også?
Brugerne af eksperten er ved at være så
besatte af point, eller mangel på
samme, så det er til at brække sig over.
Hvert andet spørgsmål hedder \"ADMIN\" eller \"Snyyyyd\", \"Fusker\" osv.
Kommer man med lidt kritik bliver man høvlet
ned hvis man ikke kan bevise at man er bedre selv.
Jeg får sikkert også høvl for det her. Sådan er det jo.
bbs, du skriver at det bare er en dårlig wannabe
side. Er den anderledes end alt andet på nettet?
Måske kan en sådan side forhindre spørgsmål om vikinger og skole opgaver lidt.(Og alt det andet
ligegyldige pladder som ikke høre til her)

/apollo
Avatar billede dudesicko Novice
06. marts 2001 - 11:56 #12
Hvorfor kan folk ikke lave noget der er opbygget på samme måde som experten ?

Experten har jo ikke de samme kategorier som \"http://www.hurtigsvar.dk\" og omvendt, ja ja nogle af dem er de samme, men hvor på experten har du kategorien \"Børneværelset\" ?

Hvis folk ikke kan lide det, så bliv væk fra dem.
Dem der har skrevet denne kommentar på Hurtigsvar er totalt lamme. (Luk denne site og gå ind på www.eksperten.dk)
Hvem vil vedkendes det ? Eller er det bare en lille dreng der mente han var sej da han skrev det ?

bbs, du må hellere komme i gang med at skrive til alle sammen som har en søgemaskine, eller hvad fanden folk nu kan have som minder om andres ting.

www.jubii.dk
www.sol.dk
www.......dk

De er jo alle sammen kopier af et eller andet.
Jeg garanterer for at experten ikke var den første der kom med denne id, skal vi så ikke lukke experten også ?
Eller er det noget andet når den er på dansk og de andre på engelsk, arabisk, tysk .. .. ??
Avatar billede netsrac Praktikant
06. marts 2001 - 12:41 #13
Der findes en slags eksperten på engelsk også, kan ikke lige huske hvad den hedder, men jeg tror nok den har eksisteret længere tid end eksperten.dk
Avatar billede bbs Nybegynder
06. marts 2001 - 14:47 #14
Jeg citerer:

\"bbs, du skriver at det bare er en dårlig wannabe
side. Er den anderledes end alt andet på nettet? \"

Hvis den ikke er anderledes, så er det jo altså en side der vil ligne andre = Wannabe !
Avatar billede apollo69 Nybegynder
06. marts 2001 - 14:53 #15
Men er den dårlig?
Den skal jo lige igang. Eksperten er jo heller ikke fejlfri.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
18. marts 2001 - 10:15 #16
Lukketid!!!
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 19:47 #17
Eneste svar er TommyF\'s, hvor han skrev det var en 404 side, hvilket det ikke er.
Lukker....