Avatar billede hbx Nybegynder
05. marts 2001 - 18:02 Der er 3 kommentarer

Tekniske specifikationer

Jeg er ved at undersøge tekniske specs til MS-SQL og har brug for hjælp til....

Er der flere end disse OS\'er MS-SQL:
Windows (95, 98, Me, NT), Unix, Apple Macintosh?

Og er der flere platforme end disse:
MS-Office 2000, Concorde XAL, Concorde Axapta?

Hvilke krav stilles til computer og hardware, fx CPU og pentium?
Avatar billede casperwollesen Nybegynder
06. marts 2001 - 09:05 #1
Kan du ikke uddybe dit spørgsmål lidt mere. Eller hvis du bare ønsker almindelig info omkring MS SQL så kig på http://www.microsoft.com/sql/default.htm
Avatar billede hbx Nybegynder
06. marts 2001 - 13:42 #2
Jeg undersøger om MS-SQL er den rigtige DB til en mindre virksomhed, der overvejer at gå e-business-vejen.
Men jeg lettere blank mht platforme, krav til CPU\'er og hvilken pentium, der skal til for at det kører.....
Jeg har ikke kunne finde disse info på hjemmesiden...?
Avatar billede Techwork Praktikant
01. april 2001 - 20:53 #3
Her kan du se de tekniske specs på MS-SQL (2000)
http://www.microsoft.com/sql/productinfo/sysreq.htm