Avatar billede onix Nybegynder
05. marts 2001 - 17:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CoolPlex

Jeg mangler en frisk mand/Kvinde til et varigt arbejde med CoolPlex, du skal arbejde som systemudvikler, med det overordnede ansvar.
Samt en programmør til CoolPlex, som skal lave alt det sjove!!!
God løn gives til de rigtige personer
Avatar billede nil.dk Nybegynder
07. marts 2001 - 10:06 #1
Kan vi ikke få lidt mere at vide (ikke at jeg søger job.. er bare nysgerrig) ?

Hvad/hvem er CoolPlex?
Hvor i verden befinder I jer?
Avatar billede onix Nybegynder
07. marts 2001 - 18:18 #2
CoolPlex er et appl-system fra Comp.associate eller kig ind på www.coolplex.com
lønnen er ca. 40-43K til udvikleren og 30-34K til programmøren
vare det svar nok?

Håber at der er nogle herinde eller at i har kendskab til nogen som kan CoolPlex
Avatar billede tpiil Nybegynder
07. marts 2001 - 18:26 #3
jeg tror du sakl uddybe lidt for at få en besvarelse :)
(jeg søger heller ikke job)
Avatar billede onix Nybegynder
07. april 2001 - 21:32 #4
så behøver du jo ikke få mere at vide vel?
Hvis i ikke ved noget om coolplex, så er det ikke jer som jeg skal bruge vel, det siger jo ligesom sig selv - IK!
Avatar billede delwin Nybegynder
16. april 2001 - 20:18 #5
onix.. det er den slags kommentarer der ender med at blive meget dyre for dig selv.. hvis du skriver sådan til folk, er der jo ingen der får nogen interesse i at søge hos jer..

Jeg er pt. heller ikke på udkig efter job, men med det rigtige tilbud kunne de fleste jo nok lokkes.. og medmindre at du søger folk uden erfaring, er det ret svært at finde ledige folk.. Du skal med andre ord nok forsøge at appelere til folk der måske allerede har et job, men måske alligevel har interesse i jeres firma.. ps.. lønnen er ikke altid incitament nok..
Avatar billede onix Nybegynder
16. april 2001 - 21:39 #6
Hej delwin
LÆS VENLIGST FØLGENDE GRUNDIGT:

Jeg mangler en frisk mand/Kvinde til et varigt arbejde med CoolPlex, du skal arbejde som systemudvikler, med det overordnede ansvar.
Samt en programmør til CoolPlex, som skal lave alt det sjove!!!
God løn gives til de rigtige personer

Lyder det som om at jeg skal bruge en uerfaren coolplex sysadmin. eller prog???
Nej vel, det tænkte jeg nok, hvorfor så spilde min og din egen tid med at komme med dumme kommentarer, som jeg skal bruge tid på at besvare, så drop de der popsmarte kommentarer, hvis ikke du aner havd du vil så bliv væk og spar mig for en masse spildtid.
Der står jo tydeligt hvad der søges og hvad man skal kunne eller ????

Så delwin, venligst undlad at spilde min tid igen - lad være med at kommentere dette igen, men tænk dig om når du trykker på dit keyboard næste gang.