Avatar billede baronbadedyr Nybegynder
28. september 2004 - 21:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Playstation 2 gået i stykker.

Hej eksperter.

Min Playstation 2 er tilsyneladende gået i stykker. Den kan ikke afspille DVD'er eller spille playstation 2 spil, men playstation1 spillene kører fint. Derfor lyder min teori på at, det er DVD læseren der er noget galt med. Kan man skifte selve DVD'en i den? Nu håber jeg der er nogle eksperter på det her område :)

HJÆLP TAK :)

/BB
Avatar billede baronbadedyr Nybegynder
28. september 2004 - 21:22 #1
jeg vil gerne smide nogle flere point oven i hatten hvis det er..
Avatar billede laped98 Nybegynder
29. september 2004 - 11:34 #2
send den ind til der hvor du har købt dem eller køb din en ny
Avatar billede skynet Nybegynder
30. september 2004 - 02:10 #3
Jeg ved at laserhoved bliver støvet, så prøv at rense selve hoved.
men det kan også være at laserhoved skal udskiftes og mener de koster 400 til 500.kr og set er hvis noget man selv kan gøre.
Avatar billede bleze Nybegynder
02. oktober 2004 - 14:33 #4
køb en brugt PS2 på qxl.dk eller dba.dk... Ellers kan du få en ny til 995 kr vist nok også med 2 spil til...
lad være med at bruge penge på den gamle hvis den er stået af. tror ikke det kan svare sig i længen