Avatar billede meck Nybegynder
28. september 2004 - 16:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MicroPC Barebones for varme?

Heys...

Som overskriften lyder, er jeg interesseret i at vide, om de små Shuttle kabinetter bliver for varme???

Det jeg har set på er: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=93717

Problemer er, at jeg har et stort grafikkort i G-force 5950 Ultra, som fylder en del...
Og mit spørgsmål er så, om det kan betale sig at investere i et Shuttle kabinet, hvis temperaturen bliver for høj?

Mvh. Meck
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
30. september 2004 - 12:11 #1
Hvad nu.... er det spm ikke både svaret på og dete hele???
Avatar billede krusell Nybegynder
08. oktober 2004 - 11:34 #2
For varme?

Jeg har lige fået en shuttle barebone igår, og den bliver varm.
Men for varm? Den er stadig stabil. Så nej, ikke for varm.
Jeg kan dog ikke holde min XP 2500+ stabil på 3200+ på standard indstillinger, men det havde jeg heller ikke regnet med :-)
Skal pille lidt i weekenden, så måske det lykkes. Den starter trods alt op, og bliver først ustabil efter et stykke tid.

Hvis du vil OC, skal du selv modificere kølesystemmet, men ellers kan du jo sætte de processorer i, der står er understøtter uden, at det bliver for varmt.

Selvom dit graffikkort afgiver meget varme, så tror jeg det største problem vedr. graffikkort og barebones, at der ikke altid er strøm nok i den strømforsyning der er med til barebonen, da de er mindre end normalt p.g.a. størrelsen af resten af systemmet. Og at kortet måske er for stort til kabinettet.

Så check at shuttle'n kan trækker kortet og at der er plads til det.
Avatar billede krusell Nybegynder
08. oktober 2004 - 12:16 #3
Jeg fandt lige det her review af den shuttle du kigger på.

Det er sikkert et kig værd:

http://www.sfftech.com/showdocs.cfm?aid=537&pid=2021