Avatar billede signesuper Nybegynder
28. september 2004 - 14:42 Der er 2 kommentarer

Acdsee, vise preview af video

hejsa alle sammen.
jeg bruger Acdsee til min billeder og video. Det er et dejligt program, men jeg har bare et lille problem med det.
jeg optager nogle videoèr på mit digital kamera, når jeg så ligger dem ind på computeren, og går ind i Acdsee, kan jeg ikke se et preview ikon på det. På selve ikonet står der bare hvad det bliver afspillet med, i dette eks. "AVI" format.
Kan man ikke gøre sådan at man kan se et billede på selve ikonet, istedet for at der bare står hvad den vil blive afspillet med.
M.V.H
Signepigen
Avatar billede dragox Nybegynder
28. september 2004 - 14:44 #1
acdsee kan kun afspille de patch du selv har installeret på din computer.

Har du prøvet at åbne filmen fra et andet program?
Hvis det er samme fejl/den vil ikke vise filmen. Har du ikke installeret driverne fra cd'en der følger med dit digitale kamera.
Det kan f.eks. være quicktime eller updates du mangler
Avatar billede signesuper Nybegynder
29. september 2004 - 14:22 #2
Den kan sagtens afspille filmene. Det er bare selve ikonet som man trykker på, hvor jeg gerne vil have et billede på, istedet for at der står den vil blive afspillet med Real One Player..
Har i et bud på det??.

M.V.H
Signepigen