Avatar billede simone007 Juniormester
28. september 2004 - 14:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slå autofuldførelse til igen

Når man én gang har slået autofuldførelse fra, kan man så slå det til igen, og hvor? (den funktion der husker adgangskoder på f.eks. Internet)
Avatar billede haverslev Novice
28. september 2004 - 14:37 #1
Åben IE > klik på Funktioner > klik på Internetindstillinger > klik på Indhold
Klik på Autoudførsel
Avatar billede le_bon Nybegynder
28. september 2004 - 14:37 #2
Tools > Internet Options > Content.

C",)
Avatar billede le_bon Nybegynder
28. september 2004 - 14:37 #3
Damn it!
Avatar billede dragox Nybegynder
28. september 2004 - 14:38 #4
tager din internet explore og går op i funktioner - internetinstillinger - sikkerhed og vælger internet og trykker på knappen brugerdefranseret niveau.

Den sku være derinde et sted
Avatar billede simone007 Juniormester
28. september 2004 - 14:42 #5
takker
Avatar billede le_bon Nybegynder
28. september 2004 - 14:47 #6
Jeg takker også! (Haverslev kom jo sådan set også med det rigtige svar, men det skulle måske være på engelsk?)
Avatar billede haverslev Novice
28. september 2004 - 15:08 #7
?????
Avatar billede simone007 Juniormester
29. september 2004 - 21:13 #8
det var egentligt også meningen, at han skulle have haft dem, men jeg har åbenbart klikket på det forkerte navn. Jeg kan da godt lave et nyt spørgsmål så du også kan få??