Avatar billede ballelaika Nybegynder
28. september 2004 - 14:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bestemmelse af font

Hvordan bestemmer jeg hvilken skrifttype, farve og størrelse jeg vil have i teksten i følgende script:

<script language="JavaScript">
<!--
function swap_text(targetID,textID) {
    var texts = new Array(7);
    texts[2] = "All feathers are cut at a special angle at the top, this gives the shuttle its rotation and stability in flight. Badly cut feathers will make the shuttle wobble and behave unpredictably during play.";
    texts[3] = "16 high-quality goose-feathers are used for each shuttlecock. The feathers are carefully selected to match the grade of the shuttlecock.";
    texts[4] = "Two rows of stitching are sewn around the feathers. This gives the shuttlecock durability and a stable flight.";
    texts[5] = "A small string of coloured tape is placed at the top of the cork. This increases the visibility of the shuttle.";
    texts[6] = "The cork used for shuttlecocks must be of highest quality and always be of pure cork. Mixing the cork with other materials makes the shuttle less sensitive to delicate shots and makes it stiffer to play with, since the cork is too hard or too soft compared to pure cork.";

    var myElement = document.getElementById(targetID);
    myElement.innerHTML = texts[textID];
}

//
-->
</script>
Avatar billede roenving Novice
28. september 2004 - 14:32 #1
myElement.innerHTML = texts[textID];
    myElement.style.fontFamily = "verdana,sans-serif";
    myElement.style.fontSize = "12px";
    myElement.style.color = "#f77";
Avatar billede ballelaika Nybegynder
28. september 2004 - 14:34 #2
Hva gør jeg med det?
Avatar billede roenving Novice
28. september 2004 - 14:39 #3
Du kan se 3 linjer, du ikke havde før, de skal bare sættes efter den linje, du havde før !-)
Avatar billede ballelaika Nybegynder
28. september 2004 - 14:40 #4
Ok det er alletiders! Takker
Avatar billede roenving Novice
28. september 2004 - 14:43 #5
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
28. september 2004 - 14:47 #6
-- og tak for point ;~}