Avatar billede kms4746 Novice
28. september 2004 - 12:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DirectX9.0C komp. grafikkort

Hej !
Uden at ville starte en større religionskrig, vil jeg høre hvad i kan anbefale af kort til en 1-1500kr der kan køre spil som f.eks SIMS2,Halo m.v rimelig problemfrit. Har selv pt et G-Force FX5200 med 128MB RAM(mener jeg... som i kan læse mellem linierne er jeg ikke ekspert skidtet skal bare virke). Og det kort stinker lidt. Hakker m.v i SIMS2, Halo. NFS Underground.

Resten af konfig. på PC skulle være ok med P4 3.0 ghz,1024 DDR Ram m.v.

Ved det er svært at give point i denne kategori da der kan være flere rigtige svar men giver gerne lidt ekstra til andre for fyldestgørende svar.

På forhånd  tak!
Avatar billede kms4746 Novice
29. september 2004 - 09:37 #1
Ok lader lige spørgsmål stå åben til i dag over middag ellers lukker jeg!
Avatar billede kms4746 Novice
29. september 2004 - 11:48 #2
Øv da...