Avatar billede sbj Nybegynder
28. september 2004 - 11:11 Der er 1 kommentar

At tjene penge på links

Hej

Jeg har set et program på tv, hvor nogle mennesker tjente rigtigt mange penge på at linke til betalinssider på nettet. Det var både porno og mere seriøse sider.

Hvordan kommer jeg igang med at lave noget tilsvarende - hvor melder man sig til etc.?

PFT

Steen
Avatar billede locturian Nybegynder
28. september 2004 - 11:25 #1
At tjene penge på links er det stort, og meget tidskrævende arbejde - Det forudsætter, at man bruger ihvertfald 6 timer på det - Hver ENESTE dag ! - Hvis ikke man velligeholder sine links (Lige nu snakker jeg porno) kan man lige så godt stoppe med det samme...

For at du kan tjene penge på "seriøse" links, kræver det nok at du har en rimelig godt besøgt hjemmeside - Og til det, kræver det at du har en spændende, og indholdsrig side....

Der er desværre ingen "gyldne" tips til, hvordan du tjener penge på links - Det er benhårdt arbejde, og den eneste der kan lære dig det, er dig selv - igennem egne erfaringer... Alle har deres metoder - Find din egen :)