Avatar billede laped98 Nybegynder
28. september 2004 - 10:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

GRATIS musik vidio

er der nogen der har en gratis lille musik video som man kan downloade. behøves ikke at værer på mere en 30 sek - 2 min .. skal bruge det til mit Medi8tor Projekt...

men kan ikke finde noglegratis steder jeg kan dl dem...

På Forhånd Tak
Avatar billede laped98 Nybegynder
28. september 2004 - 10:35 #1
vil god osse lige sige at den skal værer lovlig ! hehe... bare så eksperten ikke bliver sure :D
Avatar billede vejmand Juniormester
28. september 2004 - 10:42 #2
suspekt (Har ikke set den)

http://www.danskrap.dk/downloads.asp
Avatar billede laped98 Nybegynder
28. september 2004 - 11:10 #3
syndes de fylder lidt meget .... men okay...
Avatar billede laped98 Nybegynder
28. september 2004 - 11:14 #4
syndes ikke jeg kan dl dem inde fra deres side selv om jeg er medlem,, siden kommer ikke frem når jeg klikker på linket *??
Avatar billede laped98 Nybegynder
28. september 2004 - 11:23 #5
kan ikke få dem den på hd´en da jeg gerne skulle bruge dem til mit mediator projekt,,... dem bliver bare ved med at vise dem i quicktime og det skulle jeg gerne have sånn at den ikk gjorde
Avatar billede laped98 Nybegynder
28. september 2004 - 11:36 #6
kan jo ikke bruge quicktime i mediator 7.0 pro så kan ikke bruge de videoer der er der desværrer har du andre siden
Avatar billede htmlkongen Novice
28. september 2004 - 12:38 #7
http://www.drrockit.com/space/Musicvideo Her kan du vælge mellem:

New York 1 (mpeg)
New York 2 (mpeg)
Toronto (mpeg)
Edinburgh (quicktime)
Normal night in Eger (quicktime)
Eger (quicktime)
Baton Rouge (quicktime mpeg4)
60 seconds (quicktime mpeg4)
Baton Rouge Strikes Back (quicktime, mp4, 7,5MB)

:)
Avatar billede klojs Nybegynder
28. september 2004 - 13:06 #8
Prøv her. Man kan i hvert fald se musikvideoer i sin fulde længde, men jeg tror du skal oprette et nick. Jeg ved ikke om man kan downloade dem.

http://launch.yahoo.com/
Avatar billede laped98 Nybegynder
28. september 2004 - 13:26 #9
kan i ikke lige skrive dem som svar så jeg kan gide points ;D
Avatar billede laped98 Nybegynder
28. september 2004 - 13:28 #10
det er ikke meningen at jeg skulle lytte til dem klojs skal bruge dem på min hd. ::D men eller tak
Avatar billede klojs Nybegynder
28. september 2004 - 13:31 #11
Ja men jeg skriver også at jeg ikke ved om man kan gemme dem på HD, det kunne du måske selv undersøge. Har bare ikke selv prøvet.