Avatar billede mikidk Nybegynder
28. september 2004 - 09:26 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

to skærme

win xp, to skerme alt ok MEN: PCTV med radio/tv kunne programmet flyttes fra skærm til skerm Nu; nyt PCTV kort kun med tv og programmet kan kun vises på master skærm - vil ikke flyttes til den anden skærm?
takker for et svar
Avatar billede c-holst Novice
28. september 2004 - 17:18 #1
har før hjulpet til i en lignende tråd, hvor der ikke kunne ses tv på den sekundære skærm, mens alle andre applikationer fint kunne flyttes mellem de 2 skærme.
Vi prøvede utrolig mange ting, men lige meget hjalp det.

Mener det eneste der gav ham mulighed for, at "flytte" tv-billedet over på den anden skærm, var ved at bytte om på primær og sekundær skærm inde i grafikkort-driver.
altså højreklik på skærm, vælg egenskaber, vælg avanceret, og da højreklik på skærmene, og markere vælg som primær. Ved ikke om det er sådan på dit kort, men det er det på manges kort.

http://www.realtimesoft.com/ultramon/
skulle være et godt program til at administrere flere skærme, men windows klarer det nu også fint selv
Avatar billede c-holst Novice
28. september 2004 - 17:18 #2
hvilket kort har du i øvrigt?
Avatar billede mikidk Nybegynder
28. september 2004 - 17:41 #3
både tidligere og nuværende er PCTV Pinnacle
Avatar billede mikidk Nybegynder
28. september 2004 - 17:47 #4
lige igen har forsøgt at "bytte om" men det SKAL vises på sekundær skærm i dette tilfælde - så...
Det forunderlige er at det "gamle" PCTV Pinnacle med radio og tv godt kunne vises på begge skærme ! men ikke det nye der kun er et tv kort.
tak for et svar
Avatar billede c-holst Novice
28. september 2004 - 18:58 #5
altså, det skal vises på sekundær skærm, og der kan ikke byttes om på de to skærme, hverken med software eller rent fysisk.

ps. skal lige indrømme, at jeg ikke kender så meget til selve kortet.
men har du et modelnummer, skal jeg gerne kigge i manualer og faq
Avatar billede mikidk Nybegynder
28. september 2004 - 19:33 #6
Tak kommer lige tilbage asap
mvh
rob
Avatar billede mikidk Nybegynder
01. december 2004 - 22:24 #7
Har fundet ud af at det ikke kan lade sig gøre med den version SW, så jeg lukker hermed spørgsmålet.