Avatar billede oliver260698 Nybegynder
27. september 2004 - 23:05 Der er 7 kommentarer

pc genstarter

Min pc genstarter hele tiden efter at bios er færdig med at indlæse, har kørt test på HD er OK.
har prøvet i dos mode at få kontakt til c drevet dog uden held, det er som om c drevet ikke kan findes, men HD vises i bios
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
27. september 2004 - 23:08 #1
Prøv at reperere din Windows installation. Kan være en fejl i opstarten af Windows
Avatar billede oliver260698 Nybegynder
27. september 2004 - 23:25 #2
og hvordan gør man så det ???
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2004 - 23:52 #3
Avatar billede hcma Novice
27. september 2004 - 23:53 #4
prøv først dette:http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#sfc
hvis det ikke virker:
vejledning i repair:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2004 - 08:06 #5
Eksperten regel nr.11:
oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

Jeg sagde det var ok med mig at du oprettede et nyt spørgsmål, men nu syntes jeg ligesom du går lidt over stregen. 3 spørgsmål om samme emne på 2 dage er for mange.
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
28. september 2004 - 11:26 #6
Sæt din windows cd i og kør en normal installation, vælg blot "reperer" i installationen
Avatar billede oliver260698 Nybegynder
28. september 2004 - 20:47 #7
problemmet er at jeg ikke kan køre reparer min installation, da det er en amitech maskine og derfor vil denne funktion ikke virke, men det er som om nogle opstarts filer mangler siden den bliver ved med at starte op påny, er der nogen der ved i hvilken mappa disse filer ligger ????