Avatar billede ferdinand.k Mester
27. september 2004 - 22:28 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

ustabilt trådløst netværk

Jeg har en pc som er koblet til internettet via et trådløst netværkskort. Når jeg går på nettet går der et kort stykke tid inden den bliver logget af, og over på et andet netværk. Computeren kan se 3 eller 4 netværk, men skal faktisk KUN kunne se 1 og blive der... er der nogen der har en løsning på dette? Jeg kører XP hvis det har nogen betydning...
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
27. september 2004 - 23:03 #1
Du skal jo bare tilmelde pc'en DIT trådløse netværk
Avatar billede ferdinand.k Mester
27. september 2004 - 23:17 #2
Det har jeg gjort, men den bliver ved med at hoppe af det når det først er tilsluttet...
Avatar billede cne Nybegynder
29. september 2004 - 16:27 #3
Installer XP SP2, den retter en hel masse fejl som er i Windows XP Wireless Zero configuration.
Avatar billede ferdinand.k Mester
29. september 2004 - 17:02 #4
det har jeg allerede... den bliver smidt af alligevel...
Avatar billede abruhn Nybegynder
04. oktober 2004 - 22:00 #5
Hvis du går ind i opsætningen af dit trådløse netværks kort. Her er et fane blad der hedder "wireless networks", her under kan du se preferred networks, her er listet de netværk som din pc må koble op i mod, du kan slette de netværk som ikke er relevante.

Hvis ikke hjælper kan du evt bruge et program som hedder netstumbler til at finde de andre trådløse netværk, med dette program kan du også se hvilken kanal de forskellige trådløse net køre på, hvis der er sammen fald i kanaler mellem der forskellige trådløse net, kan der forkomme støj, og det kan hjælpe hvis du ændre dit trådløse access punkt til at køre på en anden kanal.

Håder Du får løst dit problem.
Avatar billede ferdinand.k Mester
21. oktober 2004 - 23:28 #6
takker for svarene selvom der ikke var noget af det hjælper.. men tak for indsatsen... abruhn hvad siger du til at vi deler points?!
Avatar billede troltuu Nybegynder
27. oktober 2005 - 11:13 #7
jeg har helt samme problem.

jeg gør det alt sammen og det virker kun i få sekunder før jeg bliver losset af igen