Avatar billede silickon.dk Nybegynder
27. september 2004 - 20:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lave en server i Steam.

Hej.
Jeg vil gerne lave en server i Steam, så mig og nogle andre kan spille over nettet.
Når jeg laver den kan andre godt gå ind på den, men når jeg selv prøver den siger den "Your Steam ticket has expired. Please re-type your username and password".
Hvad kan der være galt? Når jeg prøver at skrive mit password virker det stadig ikke. Det problem har jeg KUN når jeg selv prøver at lave en bane.
Avatar billede laped98 Nybegynder
28. september 2004 - 08:16 #1
har du lavet en dedicated server... mener at det plejer at hjælpe... hvad er det for et spil du vil have lavet det i ??
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
28. september 2004 - 14:06 #2
Du smider bare et svar.. jeg har selv fundet ud af det efter laaang tid :P
Andre skal joine min internet IP for at gå ind på serveren, så det troede jeg også at jeg selv skulle, men jeg skulle åbenbart joine min lokal ip (192.168.1.100)
Avatar billede laped98 Nybegynder
29. september 2004 - 08:06 #3
hehe oaky.... fair...
Avatar billede laped98 Nybegynder
29. september 2004 - 08:06 #4
så der det jo godt nok...