Avatar billede guyb_rdk Nybegynder
27. september 2004 - 15:30 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Hjælp til konstruktion af en html-sætning med indlejret asp

hejsa

lige et hurtigt spørgsmål. Følgende sætning tager et dokument ved hjælp af variablen "template", og konstruerer et hyperlink til en af 5 filer.

<% response.write("<p align=""center""><b><a href=""../templates/" & Template & """>Download Template</b></a></p>")  %>

Dette virker fint, men når jeg prøver at indsætte en target="_blank" kan jeg ikke få den til at virke.. Nu har jeg siddet og prøvet mig frem i en halv time, og af en eller anden grund kan jeg ikke få den til at funke... Må have en dårlig dag 8)

Er der nogen der lige kan knalde den ind ? så er der 30 hurtige point

Hilsen Christian
Avatar billede medions Nybegynder
27. september 2004 - 15:36 #1
<% response.write("<p align=""center""><b><a href=""../templates/" & Template & """ target=""_blank"">Download Template</b></a></p>")  %>

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
27. september 2004 - 15:37 #2
Hov...

<% response.write("<p align=""center""><b><a href=""../templates/" & Template & """ target=""_blank"">Download Template</b></a></p>")  %>

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
27. september 2004 - 15:38 #3
Hmm eksperten fjerner åbenbart mine " og ", forstil dig at tegnet ¤ er et " okay?!

<% response.write("<p align=""center""><b><a href=""../templates/" & Template & "¤¤ target=""_blank"">Download Template</b></a></p>")  %>

//>Rune
Avatar billede guyb_rdk Nybegynder
27. september 2004 - 15:45 #4
perfekt hr.. nu virker det som det skal. Jeg takker for hjælpen

Hilsen Christian