Avatar billede snapafile Nybegynder
27. september 2004 - 14:54 Der er 11 kommentarer

den nye webportal skal vurderes

Hej xpertr
vil i ikke sige noget om siden www.home-maker.dk
den bedste kommentar får pointsne
Avatar billede xodeus Novice
27. september 2004 - 14:56 #1
Meget fin lille side med en masse links, men lidt tynd. Fortæller heller ikke hvad den er lavet for osv. Jeg ved ikke hvad du har tænkt dig med denne side, da der er masser af denne slags. Men Keep Up the good work! :P
Avatar billede encoder Nybegynder
27. september 2004 - 14:57 #2
hehe. designet er ikke særlig flot, og smart måde at få hits på ?
PS. tjek www.clan-no.dk
det er et fedt design !
Avatar billede jpvj Nybegynder
27. september 2004 - 15:02 #3
1. Skrifttypen er meget svært læselig
2. "Din personlige start side" - hvad mener du med det? Jeg kan da ikke se, at siden er personlig på nogen måde...
3. De-facto standarden for Internet sider er, at man har har siden logo/navn øverst tv. og når man klikker på dette, går man til start siden. Byt om på PeakCounter og
4. Menupunkterne hopper ned, når man går fra forsiden til "en anden side" "Home-Maker" for at rette dette.
5. "Betal med ewire" - øøøhh... nå tænkte jeg... Først da jeg klikkede på linket, forstod jeg at det var for at støtte dig med kr. 10. Du bør nok have en tekst a la "Støt denne side..." i stedet. Banneret er mere en reklame for ewire.
6. Placeringen af banneret under dit "main" vindue er ikke så heldig placeret.
7. Home-Maker siger intet om hvad siden tilbyder. Jeg regnede med, at det var en masse links/viden til fold, der vil lavet noget selv, ex. HTML tips-trics. Siden er blot en masse blandede links, og indeholder ingen ting selv.
8. Siden loader nogle gang meget langsomt. Muligvis pga. peakcounteren "hænger". Dette virker irriterende.

Alt i alt en - for mig - temmelig ligegyldig side.
Avatar billede cob Nybegynder
27. september 2004 - 15:05 #4
Ser kedeligt ud...

-først og fremmest prøv at bruge en anden skrift type - Arial eller verdane gør sig bedre på en skærm... du har det på undersiderne men ikke forsiden...
-reklamer? hvorfor? Det pynter ikke...
-Peakcounter  - så centralt placeret... ?
-Prøv evt. at lave et stykke grafik til toppen...
-Prøv at checke siden i andre browsere - eks. Firefox... det ser ikke helt fint ud...
Avatar billede heidi_j Nybegynder
27. september 2004 - 15:15 #5
Ta' et generelt kig rundt på andre sider på nettet, som har success; www.ni.dk, www.jubii.dk, www.startside.dk - stilrene - enten er det brugervenligt, tilpasset og holder et venligt design, eller er nemt, brugbart, og simpelt som www.google.com

Din side lever ikke op til nogen af overfølgende katagorier - forfra, og med en ordentlig designplan, for jeg har set webbyen- og subnet-hjemmesider der er pænere end det der...
Avatar billede heidi_j Nybegynder
27. september 2004 - 15:25 #6
encoder: hvad mente du med din kommentar; smart måde at få hits, når du selv poster et link til en side?
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2004 - 15:40 #7
clan-no.dk suger da max ***
Avatar billede encoder Nybegynder
27. september 2004 - 16:17 #8
haha, jeg ville fortælle at Clan-no.dk er flot lavert til forehold til hans HP.
så lær det småbørn
Avatar billede b_ball Nybegynder
27. september 2004 - 20:07 #9
jeg syntes altså at clan-no.dk er grim! En flot side er fx denne: http://www.design-insights.com/
Avatar billede wanze Nybegynder
30. september 2004 - 14:51 #10
encoder: Du lyder som den yngste her, så hold det for dig selv.
Avatar billede snowball Novice
01. oktober 2004 - 08:18 #11
Undlad venligst at kommentere andre sites der ikke har relevans for spørgsmålet, da det ellers ender med at bevæge sig væk fra det der bliver spurgt om.

encoder bedes desuden at lade være med at tale nedladende ("så lær det småbørn") om folk!

Snowball / CoAdmin