Avatar billede kousholt Nybegynder
27. september 2004 - 11:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Splitte en stor mp3 fil i flere små mp3 filer

Jeg har lavet en backup af en af mine lyd cdér
Jeg har hele skiven i en stor mp3 fil
Findes der et program som kan splitte denne store mp3 file op i de enkelte numre
eller er jeg nødt til at tage en backup af hvert nummer og den vej stykke en samlet backup at min lyd cd
Avatar billede sbpweb.dk Nybegynder
27. september 2004 - 12:04 #1
Avatar billede kousholt Nybegynder
27. september 2004 - 21:08 #2
mange tak
Avatar billede sbpweb.dk Nybegynder
02. oktober 2004 - 22:14 #3
Én ting er, at du ikke beder mig smide et svar, så jeg kan få de point jeg skal have for at besvare spørgsmålet. Jeg er ikke point-jæger, men er blot glad for at kunne hjælpe folk, så det vil jeg ikke hænge mig.
Men det er normal skik og brug her på Eksperten, at man afslutter et spørgsmål når man har fået et svar man kan bruge. Derfor synes jeg du skal afslutte dette indlæg, enten ved at give dig selv pointene, eller ved at give mig dem. Jeg er for så vidt ligeglad...
Håber det er gået godt med at splitte dine lydfiler op! :-)
Avatar billede sbpweb.dk Nybegynder
02. oktober 2004 - 22:14 #4
Her er et svar...