Avatar billede juzze Nybegynder
26. september 2004 - 17:30 Der er 2 kommentarer

Vertical Sync på Radeon 9800 pro

Goddag jeg er en Counter-Strike nørd der har brug for nogen der ved noget :D

Jeg har et problem, jeg vil gerne spille med v.sync på i counterstrike og kører 100hz i 1024*768. Min skærm kan godt klare det og er ikke problemet. Jeg har så sat fps til 100 og det kører også fint nok, indtil jeg kommer ud i et meget stort rum eller der kommer flere end 2 andre på skærmen, så læser den til 50.1 fps, den falder ikke som sådan den skifter bare *BUM*.

Mine PC specs er

pentium 4, 3ghz
radeon 9800 pro
div andre ting

software
win xp
jeg har prøvet både DNA og Catalyst 4.8 drivere.

Det kører pisse godt, LIGE indtil der er et stort rum eller over 2 menesker, så det tyder på at der er en "sikkerhedsindstilling" eller lign.

Håber på noget hjælp

venlig hilsen

justin
Avatar billede juzze Nybegynder
26. september 2004 - 17:30 #1
Spar mig for "hvorfor så ikke bare tage v.sync af" :)
Avatar billede juzze Nybegynder
26. september 2004 - 17:31 #2
og der skal stå låser til 50.1 fps, jesus stavning :(