Avatar billede per_rasmussen Praktikant
26. september 2004 - 17:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nero OEM

Jeg har en Nero OEM version 5.5.5.6, som jeg har slettet. Jeg har brug for at geninstallere den, men får en meddelelse om, at der allerede er et Nero program på maskinen, - hvilket der ikke er.

Måske ligger der et serie nummer (hvis et sådan findes i en OEM version.

Hvordan får jeg slettet Nero helt, således at jeg kan geninstallere den igen?

Den fulgte med en brænder LITE-ON LTR-24102B, og det er stadig den samme brænder jeg bruger.
Avatar billede peet-49 Novice
26. september 2004 - 17:49 #1
Søg efter Nero på C: fjern mappen, hvis den er der. Er det ikke nok, skal du søge i registreringsdatabasen, og slette det, den finder der, du skal søge indtil systemet ikke finder mere om Nero. Du kommer i registringdatabasen ved, at skrive regedit i KØR.
Avatar billede per_rasmussen Praktikant
26. september 2004 - 18:03 #2
Jeg har slettet alt på drevene der har med Nero at gøre.
Jeg har kigget i regedit, men er nok en kylling..! Jeg tør ikke umiddelbart slette noget der, uden at vide hvad det præcis er jeg skal slette. - Men du har ret i at det nok er der "snavset" gemmer sig. - Findes der et program som kan udføre handlingen på en sikker og forsvarlig måde?
Avatar billede peet-49 Novice
26. september 2004 - 19:18 #3
Regclean kan sikkert klare det.
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,4666,00.asp
Avatar billede per_rasmussen Praktikant
26. september 2004 - 22:43 #4
Dette link hjalp mig. Men tak til peet49 for svarene. Du får point.
Avatar billede per_rasmussen Praktikant
26. september 2004 - 22:44 #5
Avatar billede peet-49 Novice
27. september 2004 - 08:19 #6
Takker.