Avatar billede a_forsmark Nybegynder
05. marts 2001 - 12:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WinME fejlopstart.

Fejl opstart med WinME !!! En kammerat har problemer med sin PC. Ved opstart går det hele i stå og det sker lige efter netværks-login. Opstarts lyden kommer og derefter er der blå skærm. Den vil ikke engang starte op i safemode. Hvad kan det være???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. marts 2001 - 12:19 #1
hvis du ikke kan starte pc\'en op i fejlsikret tilstand overhovedet, er der noget der tyder på at det er på tide med en ren geninstallation af windows!
problemet kan skyldes at der er blevet installeret et program der måske ikke har været helt kompatibelt med Win ME og har har dermed smadret registreringsdatabasen i en sådan grad at fejlsikret tilstand ikke er muligt!
Du bør være opmærksom på at Win98 programmer ikke nødvendigvis er 100% brugbare i WinME miljøer!
Avatar billede a_forsmark Nybegynder
05. marts 2001 - 13:18 #2
Tak skal du have. Jeg har snakket med vedkommende og han siger at han muligvis nok har kommet til at installere noget Win98 software, så du har nok ret i af reg er ødelagt.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. marts 2001 - 13:20 #3
gør det til en vane altid at checke om programmerne nu også ER kompatible med WinME :)
registreringsnøglerne i WinME ligger nemlig ikke alle sammen de samme steder som i Win98!