Avatar billede post Nybegynder
26. september 2004 - 15:46 Der er 4 kommentarer

E-mail og adresse-kartotek

Hej

Er der en der kan oplyse mig hvilken fil jeg skal søge efter? Når jeg skal søge efter mit adressekartotek og gammel skreven og modtaget e-mail. Som er blevet væk, efter en geninstallering.

Hilsen Susan
Avatar billede ullum Praktikant
26. september 2004 - 15:58 #1
C:\Documents and Settings\Ejer\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\Henrik\Outlook arkiv\archive.pst

ådan ser den ud på min win xp home edition
ellers søg efter pst filer
Avatar billede knudgert Nybegynder
26. september 2004 - 18:50 #2
Det må vel afhænge af, hvilket mailprogram, der bruges?

Så det må post oplyse.
Avatar billede ullum Praktikant
27. september 2004 - 17:44 #3
naturligvis, tog bare som en selvfølge at det var outlook men det er jo langtfra givet
Avatar billede knudgert Nybegynder
28. september 2004 - 02:08 #4
Hvis det er Outlook, så er det *.pst, som ullum skriver, er det Outlook Express, så hedder den *.wab, inbox og outbox, du skal lede efter.