Avatar billede zenit Nybegynder
26. september 2004 - 10:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ømdøbning af musikfiler

Hejsa!
Jeg har ledt på f.eks. download.dk efter et program, jeg engang havde, hvor man let kunne omdøbe sine musikfiler. Det var opbygget af to rammer. Den venstre hvor der stod info om filen, hvor man så kunne rette det og den højre var lidt ligesom stifinderen, hvor man så kunne navigere rundt efter hvilke filer man ville rette.
Er der nogen, der kender det program, eller noget der ligner meget?

På forhånd tak :)
Avatar billede kelvin Nybegynder
26. september 2004 - 10:45 #1
Jeg bruger selv wincommander, eller total commander som det hedder.Som du kan hente på http://www.ghisler.com/. Du skal dog have en lille wincommander.key, en lille fil for at den ikke kommer op med en ´popup hvergang. Hvis du ikke i forvejen kender det, så prøv det. Smart program.

//Kelvin
Avatar billede falster Ekspert
27. september 2004 - 09:48 #2
Eller helt gratis - mp3tag fra

http://www.mp3tag.de/
Avatar billede zenit Nybegynder
27. september 2004 - 15:11 #3
Lige præcis det, jeg mente, falster :)
Jeg takker