Avatar billede sesam Nybegynder
05. marts 2001 - 09:51 Der er 2 kommentarer og
10 løsninger

Brugerundersøgelse

Hvor mange læser nyheder på nettet?

Hvilke nyheder er interresante?

Hvad mangler der af nyhedsportaler på nettet?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. marts 2001 - 09:54 #1
Læser dagligt på www.borsen.dk, www.computerworld.dk og www.jp.dk

Jeg går primært efter erhvervsnyheder

Der mangler ingen portaler. www.ni.dk dækker næsten alt ;)

NanoQ
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. marts 2001 - 09:56 #2
Jeg læser udelukkende nyheder på nettet, DR, JP og Computerworlds nyhedsbreve

Alle nyheder da jeg oftest ikke når TVA... Aktuelle nyheder fra Ind- og udland... hvad der lige sker...

Jeg savner nyheder og artikler for IT mennesker der ikke skal have alt forklaret i hoved og røv.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. marts 2001 - 09:59 #3
Jeg læser ofte www.comon.dk, www.berlingske.dk, www.politiken.dk og www.jp.dk.

Erhverv samt diverse andre nyheder.

Der er rigeligt med nyhedsprotaler på nettet.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. marts 2001 - 10:00 #4
nyhedsportaler = nyhedsprotaler
Avatar billede ezzuk Nybegynder
05. marts 2001 - 10:25 #5
jeg læser de fleste computer news på www.newz.dk, hvis det altså tæller med.
Avatar billede spikey Nybegynder
05. marts 2001 - 10:43 #6
Jeg læser nyhederne inde fra www.msn.dk/computer.asp

Der læser jeg det jeg finder relavant om computere.
Avatar billede beaviz Nybegynder
05. marts 2001 - 11:50 #7
SLASHDOT!
http://slashdot.org - News for nerds, news that matters!
Avatar billede stroehm Nybegynder
05. marts 2001 - 12:01 #8
Jeg læser:
www.comon.dk
www.politiken.dk
www.berlingske.dk
www.computerworld.dk
www.cnn.dk
samt en del udenlandske.
- men jeg savner på alle siderne, at der blev skrevet lidt dybere og mere fyldestgørende end de gør nu !
Men jeg er bange for at vi først for det gode indhald på netaviserne nå vi en eller anden dag skal betale for at læse vores net avis !!
:)
*skod*
Avatar billede xtom2 Nybegynder
05. marts 2001 - 15:37 #9
Jeg både læser og ser nyheder online. Primært koncentreret om erhverv, IT, og internationale events. Der mangler ofte en hurtigere service(server) og en lidt bedre forståelse for usability - dog mere sjældent i nyere tid. Til gengæld kunne et samarbejde/joint-venture måske være ønskeligt.

http://iamnotageek.com

Xtom` =)
Avatar billede skadedyr Nybegynder
05. marts 2001 - 18:36 #10
jeg læser kun min egen nyhedsside

www.dkss.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. marts 2001 - 18:41 #11
Jeg ser de fleste nyheder her : www.nakednews.com *s*
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. marts 2001 - 18:42 #12
Jeg er også på nyheder online.
Hovedsageligt er det politiken og computerworld der læses dgl, men kan da også smutte forbi andre steder.
Hvad der er interessant? Det er hovedsageligt indland, men andre ting læses også.

Politiken blev \"valgt\" frem for Jyllands Posten [som jeg læste tidl i papirformat] da jeg godt vil kunne referere i mere end 2 timer til et link, og andre så kan læse senere!

Idag er det dog en vane at smutte forbi flere gange dagligt.