Avatar billede dust Nybegynder
05. marts 2001 - 09:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i?

Er det brugervenliget nok?
Noget der er godt og noget der er dårligt?

http://www.clan-aod.dk
Avatar billede disky Nybegynder
05. marts 2001 - 09:39 #1
lidt mørk i det. Men ellers ok i mine øjne.

Jeg ville dog gøre skrift farven lidt lysere
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. marts 2001 - 09:41 #2
Brugervenlighed handler meget om genkendelighed... Altså links med understreger, knapper som grå bokse... De ting folk er vant til og har lært at bruge... Vi udviklere og designere er ofte trætte af det, men brugerene har lært at det er der de skal klikke m.v.

Din målgruppe er dog ikke den alm. bruger men en der har kendskab til mediet og målet. Derfor kan der ses igennem fingre med dette grundet den specielle kendskab dine brugere har. Men tænk lidt mere på dine brugere når du designer forme og links, istedet for at tænke rent design
Avatar billede anders_riis Nybegynder
05. marts 2001 - 14:15 #3
Utrolig flot, men ikke særligt brugervenligt.
Du bør ændre på din skrift, så man nemmere kan læse teksten. Lav skriftstørrelsen lidt større.
Avatar billede elisabeth Nybegynder
06. marts 2001 - 02:14 #4
Jeg mener ikke brugervenligheden fejler noget her selvom jeg ikke har en anelse om, hvad det er for et spil og hvad det er til så kunne jeg fint finde rundt. Fint design uden blink og dyt og andet irriterende. Jeg kunne soecielt godt lide dine postkort.
mvh Elisabeth
Avatar billede Gnefner Novice
06. marts 2001 - 09:04 #5
Enorm flot hjemmeside....Jeg havde ingen prooblemer med at finde rundt på siden...Jeg spiller også selv meget CS og mådske var det der for...Jeg synes dit design er meget flot. Måske gøre skriften lidt størrer....
Ellers en mega fed hjemmeside....

Min karakter : 11@13

_DoNkY_
Avatar billede Gnefner Novice
06. marts 2001 - 09:16 #6
I CS : [RiF]DarkYouHt....
Avatar billede Gnefner Novice
06. marts 2001 - 09:18 #7
DarYouTh even....
Avatar billede exe-s Nybegynder
08. marts 2001 - 15:52 #8
Jeg syntes det er et flot design. Men logoet skiller sig lidt ud fra nogle af de andre ting.
Meget flot og brugervenligt.

ps. kan i ikke vote om noget lidt mere intresant LOL
Avatar billede ezzuk Nybegynder
11. marts 2001 - 14:46 #9
grafikken er kanon, og siden r faktisk ret brugervenlig.
Avatar billede kasper_14 Nybegynder
12. marts 2001 - 09:32 #10
oplæsningen er ikke ok i 800*600
Avatar billede sorbis Nybegynder
13. marts 2001 - 13:27 #11
Den er fin brugervenlig!
Flot arbejde!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. marts 2001 - 15:21 #12
donky>heh, jakob, så du er inde på eksperten!
Avatar billede mkilic Nybegynder
16. marts 2001 - 15:25 #13
Brugervenlighed er ikke noget du og jeg kan sige på stående fod, det er noget man må teste sig til. Her er nogle gode fifs:
1. Du må kende dine brugere og lave nogle test.
2. Tale brugerens sprog
3. Gør din tekst overskuelig
4. Opbygge tillid

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om brugervenlighed så prøv www.dialogdesign.dk. Her kan du finde en masse gode tips.

Min mening er at din sige er for mørkt og at du mangler at forklare brugeren hvad din side indeholder.