Avatar billede 4b4 Nybegynder
25. september 2004 - 12:27 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Billigt webhotel

Jeg har nu været kunde hos struer.net i snart 3 år, men er begyndt at se andre steder hen pga. deres priser.

Jeg leder efter et webhotel hvor jeg kan køre access databaser, asp/php og flash på. Jeg har ikke brug for meget plads (20 mb min!)

Nogle anbefalinger?
Avatar billede 4b4 Nybegynder
25. september 2004 - 12:27 #1
pris = første prioritet
Avatar billede whee Nybegynder
25. september 2004 - 14:20 #2
http://www.danehost.dk
312,- per år
Avatar billede giang Nybegynder
25. september 2004 - 15:23 #3
Prøv at søge på www.webhostpriser.dk
Avatar billede 4b4 Nybegynder
25. september 2004 - 15:49 #4
whee: dyrt !
Avatar billede phm0504 Nybegynder
25. september 2004 - 15:59 #5
Hvad med http://www.unoeuro.com

---phm0504
Avatar billede 4b4 Nybegynder
25. september 2004 - 16:17 #6
den ser ok ud.. nogle erfaringen med b-one ?
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2004 - 18:43 #7
www.device.dk, de er ogde billige og har god service, har ikke selv prøvet b-one, men har hørt fra nogen at deres servere engang imellem kører langsomt og at deres service ikke er helt i top.

Men man kan sige der er ikke andet end at prøve nogen og se om de opfylder dine krav. for i sidste ende er det dig der bedst ved om du er tilfreds.
Avatar billede apo Praktikant
25. september 2004 - 18:51 #8
Hos www.cliche.dk kan du købe et webhotel fra 1 krone om måneden + 100 kroner i oprettelse/flytning af domæne) = 120 kroner pr. år.

Jeg har selv et webhotel hos Cliche (dog et lidt dyrere og med flere muligheder), og har kun få argumenter for at skifte til en dyrere udbyder.

Cliche yder en god service, har stabil oppetid, hurtig reaktionstid fra support, o.s.v.

Apo
Avatar billede apo Praktikant
25. september 2004 - 18:53 #9
Rettelse: 1 krone pr. måned gange 12 måneder er kun 12 kroner + de 100 kroner i oprettelse = 112 kroner :-)

Apo
Avatar billede medions Nybegynder
25. september 2004 - 20:17 #10
www.dansite.dk er enormt billige i forhold til hvad du får for pengene!!

//>Rune
Avatar billede boye_14 Nybegynder
25. september 2004 - 23:38 #11
Avatar billede 4b4 Nybegynder
25. september 2004 - 23:41 #12
b-one it is !
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2004 - 15:28 #13
Avatar billede wwwsol Nybegynder
27. september 2004 - 18:50 #14
4b4: Pas på med at købe det billigeste, i denne branche får man hvad man betaler får.

Jeg har selv været kunde hos både web10, cliche og b-one og har aldrig været tilfreds!

Nu har jeg selv alle mine domæner på http://hosting.serverguider.dk og er 100% tilfreds med deres support og oppetider!
Ellers kan jeg anbefale unoeuro.com som min lillebror er hosted hos! De virker også gode! selvom han ikke har været kunde i så lang tid!
Avatar billede 4b4 Nybegynder
27. september 2004 - 20:09 #15
jeg skal ikke bruge mit domain til andet end en forside og så forward mail. så 9 kr i måneden er helt ok med mig. :)
Avatar billede apo Praktikant
27. september 2004 - 20:14 #16
wwwsol > Hvilke problemer har du oplevet hos Cliche, siden du ikke har været tilfreds?

Du nævner selv oppetid og support. Jeg har (siden jeg oprettede mit webhotel for snart et år siden) endnu ikke oplevet, at mine sider ikke kunne vises, eller en svartid fra support (via mail) der oversteg 24 timer (fra hverdag til hverdag).

Jeg spørger af ren nysgerrighed :-)

Apo
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2004 - 14:29 #17
hosting.serverguider.dk er vist endnu noget amerikansk fiasko noget. Vi har set mange udbydere tage et amerikansk koncept til sig, og alle gange har det vist sig at være noget lort i længden :-)
Avatar billede askme Nybegynder
18. oktober 2004 - 19:26 #18