Avatar billede nupo Nybegynder
25. september 2004 - 09:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Printsever og Zonealarm

Hej.......
Jeg har sat min printer til min trådløs router , som har indbygget printsever , men på en eller anden måde bloker Zonealarm , for jeg kan fint printe ud når zonealarm er off. Hvor i Zonealarm skal/kan jeg gi adgang til min printer???
Avatar billede serverservice Praktikant
25. september 2004 - 10:33 #1
Du skal truste ipén på netværket - det er under firewall - zones - add
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. september 2004 - 11:48 #2
Det er ikke sikkert at det er så enkelt, for normalt ville Zonealarm se netværket selv, og konfigurere derefter. Det kan muligvis hjælpe at skille det hele ad, og samle det igen, mens Zonealarm er helt lukket, og først åbne Zonealarm til allersidst
Avatar billede nupo Nybegynder
25. september 2004 - 17:44 #3
Hej........
Efter jeg har add min printer´s ip både på IP adr og IP range , så lykkes det.
I skal begge 2 ha tak for hjælpen . Det må jo være dannyboyd der var tæt på det rigtige svar , så hvis du vil ha nogle point´s , så smid lige et svar :0)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. september 2004 - 18:04 #4
Det var da godt det lykkedes. Zone alarm kan nogen gange være lidt mystisk, noget med subnet, som jeg slet ikke skal rode mig ud i ;-) Fair nok at dannyboyd får point :-)
Avatar billede nupo Nybegynder
25. september 2004 - 20:12 #5
Hej.......
forevernewbie / jeg prøvede også dit råd , som jeg syntes var et godt bud:)  , men uden held. Men igen tak for din tid:)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. september 2004 - 20:36 #6
Hovedsagen er at du fik det til at virke ;-)
Avatar billede serverservice Praktikant
25. september 2004 - 22:10 #7
Her er et svar , men jeg er da enig i at det vigtigste er at det virker nu...
Avatar billede serverservice Praktikant
25. september 2004 - 22:10 #8
svar svar
Avatar billede nupo Nybegynder
26. september 2004 - 20:17 #9
Takker:)
Avatar billede serverservice Praktikant
26. september 2004 - 20:20 #10
Det var så lidt
Husk - for at lukke skal du markere mit navn og vælge acceptér
Avatar billede nupo Nybegynder
26. september 2004 - 20:25 #11
He he he så lykkes det , tror jeg nåede at klikke på "accepter" en 10 - 15 gange før jeg markede dit navn:)
Avatar billede serverservice Praktikant
26. september 2004 - 20:30 #12
takker *s