Avatar billede hhlundgaard Nybegynder
24. september 2004 - 23:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Submit knap virker, men der bliver ikke postet nogen data.

<form action="file.asp" method="post" id="form" name="form">
<input type="text" name="tal">
<input type="submit" value="Ret Antal" class="mereinfo">

Sådan ville jeg gerne at det kunne virke, men NEJ - der bliver ikke postet noget, jeg havde samme form tidligere bare med et  billede som submit knap, men det vil jeg lave om til en style med CSS istedet derfor class="", men efter jeg har lavet det om virker det ikke mere hvad går der galt?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. september 2004 - 23:36 #1
Du har også en </form>  ?
Avatar billede hhlundgaard Nybegynder
24. september 2004 - 23:49 #2
ja
Avatar billede hhlundgaard Nybegynder
24. september 2004 - 23:54 #3
det noget noget gammelt kode jeg er ved at rette i derfor er det lidt fucked, men den side der skla modtage spørger om: Request.Form( "logind.x" ) <> ""

Og det sådan ser det input ud der submitter:
<Input type="Image" src="/images/knap.gif" name="logind">

jeg fatter ikke hvorfra den får "logind.x"

Men jeg har fået det til at virke nu med at sige "?action=opdater" i min form aftion så virker det med alm submit knap.

Ellers tak.
:)