Avatar billede annikal Nybegynder
24. september 2004 - 18:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

installation af windows xp

Jeg har forsøgt at geninstallere windows xp og den går også igang men ca 1 minut inde stopper den og kommer med denne meddelse:
UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME
Kan nogle fortælle mig hvad det betyder og hvad jeg kan gøre for at rette problemet?
Jeg har fornyligt opdateret den nye servicepak sp2.
Avatar billede serverservice Praktikant
25. september 2004 - 10:54 #2
Hvis du bare har problemer med windows så kør en repair fra cdrom jvf: http://www.dannyboyd.frac.dk -windows repair.
Hvis du vil lave en nyinstallaion så vælg at formatere din harddisk først - det kan og¨så gøres under installationsprocessen jvf: http://hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
Avatar billede annikal Nybegynder
21. oktober 2004 - 15:46 #3
.
Avatar billede nico83 Nybegynder
08. november 2004 - 10:12 #4
Boot op på din Windows XP, Kør Repair konsollen, Skriv chkdsk /r

Det burde løse det...Hjalp ihvertifald mig...