Avatar billede molin Nybegynder
24. september 2004 - 14:27 Der er 6 kommentarer

Toshiba Satelite A60

hejsa!

jeg har lige indvesteret i en bærbar PC. Det er en model A60 fra Toshiba. Der står nogle steder der er trådløst netkort i, og andre steder står der at der ikke er. Der er et ikon nede i proceslinjen, hvis du højrklikker på den, kommer der en menu hvor der står "Søg efter trådløst netværk" Jeg har hørt mig ad rundt omkring, men de vidste ikke noget :-( Er der nogle som ved om der er indbygget trådløst netkort i den?

Over and out.

/Molin
Avatar billede stursboel Nybegynder
24. september 2004 - 16:50 #1
Jeg er nød til at skuffe dig...

Da det er en meget ny model... er den ikke lavet med centrino... har heller ikke kunne finde nogen med trådløst netværk...

Altså intet trådløst netværks kort!!
Avatar billede molin Nybegynder
27. september 2004 - 14:11 #2
Er du sikker?! der er ellers flere steder i manualen hvor der står at der er trådløst LAN op til 10 Mbps indbygget...... Jeg må prøve snart og tag hjem til en med trådløst LAN.... Så bliver det bekræftet....

/Molin
Avatar billede stursboel Nybegynder
27. september 2004 - 17:46 #3
du kan købe et trådløst netkort, til din bærbar og sætte den i din kortlæser, som sidder på sidden af bærbaren!!!
Avatar billede molin Nybegynder
28. september 2004 - 11:53 #4
Okay.... men hvis jeg "bare" skal bruge det til sjov.. Altså ikke reel form for netværk.... Kan det så betale sig?  Hvad er det billigeste kort?
Avatar billede stursboel Nybegynder
28. september 2004 - 20:11 #5
Det ville jeg foreslå: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=81177

håber det passer til dine krav!!
Avatar billede molin Nybegynder
25. november 2004 - 09:54 #6
Lukker nu, fandt et billige i ComputerCity.