Avatar billede pva Nybegynder
24. september 2004 - 12:54 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

PDA der mister opsætning ved fladt batteri

Kan det passe at der er mange PDA'er der mister sin opsætning hvis batteriet løbet tør for strøm.?
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
24. september 2004 - 13:08 #1
Jeps.... Så mister de allesammen al deres opsætning. Nogle PDA'er har dog et lille backup-batteri, som afhjælper dette.
Avatar billede pva Nybegynder
24. september 2004 - 13:20 #2
Kan du nævne hvilken der har dette batteri?
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
24. september 2004 - 13:21 #3
Jeg ved at langt de fleste har et backup batteri, men hvor lang tid disse kan holder, er meget forskellig fra model til model. Der er ikke andet for end at checke producenternes hjemmeside.
Avatar billede pva Nybegynder
24. september 2004 - 13:45 #4
Nå så må vi se om der er andre der kender nogle der har det.
Jeg kan fortælle at vi har problemet med både HP Ipaq og Qtek.
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
24. september 2004 - 14:50 #5
hvilken Ipaq model har I problemer med???
Avatar billede pva Nybegynder
24. september 2004 - 14:53 #6
Jeg mener det er Ipaq Pocket PC h2210.
Nu vil jeg til at holde weekend, jeg kigger igen forbi mandag.
Avatar billede ftoft Nybegynder
02. oktober 2004 - 19:25 #7
Du er ikke den eneste som har mistet data og opsætninger til mail server. Et godt tips er at når den køre så lav en backup over på et SD kort. så kan du hvilket sted i verden, når du får strøm igen.