Avatar billede kms4746 Novice
24. september 2004 - 12:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Filen BackWeb

Min PC er begyndt at skrive at den mangler d.o fil. Men kun periodisk. Hvad kan det mon være?? Nogen idéer??
Ved ikke om spørgsmålet er korrekt placeret her eller om det skal ind under en anden kategori!
Mener det kom efter jeg opdaterede Ad-Aware ok kørte scan.
Hvad type fil er den fætter?? Og hvad gør den??
På forhånd tak! Og god week-end (til dem der har :-) )
Avatar billede serverservice Praktikant
24. september 2004 - 12:11 #1
Backweb er ofte relateret til spyware, men nogle firmaer tdc og andre udbydere bruger den dog og i de tilfælde skal den ikke fjernes  - den kommer vist med hvis man har tdc´s pakkeløsnng.

Vi skal bruge hijackthis for at se hvad du har…
Er du ny i hijackthis er her en introvideo : ”Gennemgang af hijackthis”
http://www.riversen.dk/?side=instruktion.php

Luk alle andre vinduer end Hijackthis

Download og installer nyeste hijackthis – Vælg scan- save log og smid den herind- men du må IKKE fixe noget selv http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm
direkte link :        http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe
Avatar billede kms4746 Novice
24. september 2004 - 12:17 #2
Tak for svar/kommentar. Men HiJack kan først laves senere(Tidligst morgen), da jeg sidder på job!
Har ikke TDC, men CC adsl.
Avatar billede serverservice Praktikant
24. september 2004 - 12:23 #3
Har du installeret nogle programpakker fra cc adsl - for det kunne måske vær noget derfra?
Avatar billede kms4746 Novice
24. september 2004 - 12:26 #4
Nej har jeg ikke. CC tilbyder ikke rigtigt nogle pakker man kan hente nemlig!
Avatar billede kms4746 Novice
27. september 2004 - 10:13 #5
Problemet er af en eller anden grund gået i sig selv igen efter install af SP2.
Da jeg har taget lidt af din tid dannyboyd kan du så ikke smide et svar??
Vil gerne give lidt point for hjælpsomhed :-)
Avatar billede serverservice Praktikant
27. september 2004 - 10:21 #6
ok her er et svar
Avatar billede kms4746 Novice
27. september 2004 - 10:22 #7
Takker !
Avatar billede serverservice Praktikant
27. september 2004 - 10:25 #8
Du lukker spm. ved at markere mit navn og vælge acceptér
Avatar billede kms4746 Novice
27. september 2004 - 10:28 #9
Sorry ....mandag ... Og har ikke fået mine 7 kopper kaffe endnu :-)
Avatar billede serverservice Praktikant
27. september 2004 - 10:32 #10
oki