Avatar billede laksen Nybegynder
24. september 2004 - 10:23 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke se eksperten.dk mm. ordentligt

Når jeg er inde på visse sider (bl.a. eksperten.dk), pop'er der ved load af siden en box op, der hedder "Connect to adserver.adtech.de". Jeg bliver nødt til at klikke på "Cancel". Derefter loades siden normalt. Jeg kan dog efterfølgende ikke se annoncerne på siden.

Det er meget irriterende, da jeg på en side som eksperten.dk jo klikker mange gange og ved hvert klik skal jeg trykke "Cancel" til ovennævnte box for at kunne komme videre.

Håber I forstår min beskrivelse.

Kan jeg ikke ændre noget i mine indstillinger, så jeg boxen ikke pop'er op?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
24. september 2004 - 10:28 #1
Kan du ikke bruge en søgebar der har en pop-up-blokker? Ved ikke om ikke det kunne løse dit problem.
Avatar billede danras1001 Nybegynder
24. september 2004 - 10:44 #2
Prøv at gå ind i tilføj/fjern programmer og se om ikke den kan fjernes derfra
Avatar billede serverservice Praktikant
24. september 2004 - 10:52 #3
Hej laksen!
du skal gå i Ie privacy og konfigurere dine cookies til at acceptere 1. part og blokere eller spørge 3 parts cookies.
Avatar billede laksen Nybegynder
24. september 2004 - 11:14 #4
Jeg har allerede en pop-up blocker, men det er ikke en reklame, der pop'er op. Det er en box med login påkrævet. Jeg skal indtastet brugernavn og kodeord (for at få lov til at se en reklame -- ironisk...;)

Der hvor der er reklamer på eksperten.dk står der hos mig "You are not autherized to wiew this page", ligesom når man forsøger at logge på en side, men ikke har/ikke kan huske kodeordet.

Der kommer en login box op for hver reklame, der vises på eksperten.dk. Således skal jeg trykke "Cancel" til at logge ind 3 gange for at se nærværende side.

Det hjælper heller ikke at sætte sikkerhedsniveauet ned til det laveste, så den skulle acceptere alle cookies.

Løsningen med tilføj/fjern programmer duer heller ikke, da det som sagt er en login box, der kommer op.

Er det stort spørgsmålstegn....
Avatar billede serverservice Praktikant
24. september 2004 - 11:29 #5
Din login oplysninger bliver som sagt gemt i en cookie , når du har lavet de cookie indstillinger som jeg foreslog ved at vælge avanceret og indstille dem manuelt - så skal du logge ind på E igen , så burde det virke
Avatar billede laksen Nybegynder
24. september 2004 - 11:49 #6
Det er ikke Ekspertens login box, der pop'er up. Det er en login box til deres reklame-leverandør eller lign. Jeg er konstant logget ind på eks
Avatar billede laksen Nybegynder
24. september 2004 - 11:50 #7
perten.dk. Jeg har ændret de indstillinger, du foreslog og forsøgt at logge ind på eksperten.dk igen, men det afhjalp heller ikke problemet....
Avatar billede serverservice Praktikant
24. september 2004 - 12:06 #8
Jeg vil foreslå at du opretter spm. til coadmin da jeg tror at det har noget at gøre selve eksperten og du kan jo ikke slå reklamer fra på din konto så længe du ikke er Pro medlem - jeg tror det har noget med sagen at gøre.
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
24. september 2004 - 12:08 #9
prøv:
1) Log ud af Experten
2) Slet alle midlertidige internet filer, incl cookies.
3) Log på igen.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
24. september 2004 - 12:29 #10
Kan jeg ikke få det på samme måde. At jeg skal logge ind for at se reklamer.
Undskyld for Spam.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. september 2004 - 12:35 #11
Rens din PC med Ad-aware og spybot, installer derefter IE-Spyad, så bliver Adtech blokeret.
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. september 2004 - 01:48 #12
En ting du også kan kigge efter, er filen :
c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
Den kan være fyldt op med alverdens ting og der skal kun være en linie med:
127.0.0.1 localhost
i den, hvis ikke du selv manuelt har skrevet noget i den.
Avatar billede laksen Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:40 #13
Jeg undskylder, at jeg ikke vender tilbage til dette spørgsmål før nu. Jeg fik så mange problemer med min computer, at jeg endte med at måtte reformatere den. Problemet forsvandt (naturligvis) som følge deraf. Derfor ved jeg ikke, om og givet hvilket løsninger, der ville have afhjulpet mit problem.

Hvis ikke noget har indvendinger mod det, vil jeg annullere spørgsmålet og pointene.

/laksen
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:42 #14
Jeg ønsker ikke points, men var det en ide, at fordele points mellem dem der prøvede?
Avatar billede laksen Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:47 #15
wizaxjb> det vil i hvert fald være en fair løsning. Jeg tror, at fromsej og tonnybrandt var på rette spor. Måske de skulle dele?

Løsningsforslag inden deres afhjalp ikke problemet, så det var ikke rigtige.
Avatar billede fromsej Praktikant
12. oktober 2004 - 14:56 #16
Jeg springer over.*S*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. oktober 2004 - 18:50 #17
Jeg springer også over *s*
Avatar billede laksen Nybegynder
12. oktober 2004 - 18:53 #18
Okay da så.....men i alt fald TAK for hurtig og kompetent hjælp som altid her på eksperten.dk
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. oktober 2004 - 18:58 #19
Velbekomme :)
Avatar billede serverservice Praktikant
12. oktober 2004 - 21:45 #20
ok, tak for feedback