Avatar billede varmhund Nybegynder
24. september 2004 - 09:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MS-query problem

Hej

Jeg har problem med at køre ms-query fra excel som domain user

og når jeg køre det som administrator kommer der en fejl:

office kommer op med noget install og skiver Microsoft Office Outlook 2003
Error 2709 An internal error has occurred
({BF83B991-DF02-11D1-9395-00QA0C90F27F9})

Jeg køre office 2000 og Outlook 2003 på en Windows XP maskine på Domain

Har prøvet at reinsallere både office 2000 & outlook 2003

Det har virket dog ikke domain user delen.
Avatar billede varmhund Nybegynder
24. september 2004 - 09:15 #1
Lige en ting mere når jeg trykker ok til fejl 2709 kommer der endnu en box:

Microsoft Query is already running, but is not responding to Microsoft Excel. Switch to Microsoft Query and make sure that there are no dialog boxes open or that Microsoft Query is not busy retrieving data.

Der køre ingen bokse og der stå i msQuery : ready
Avatar billede varmhund Nybegynder
27. september 2004 - 11:18 #2
fik løst første del, nu mangler jeg kun at kunne køre msQuery som Domain user.

Ingen som kan hjælpe?
Avatar billede varmhund Nybegynder
05. oktober 2004 - 13:09 #3
nope :/