Avatar billede designtrolden Nybegynder
24. september 2004 - 08:21 Der er 10 kommentarer

Forslag til forbedring(er)

Hejsa

Jeg har et site, som jeg er ved at lave et nyt design til, men er sgu gået lidt i selvsving. Håber der er en eller anden derude, der lige kan komme med den dér idé/indput der får det hele til at rykke i den rigtige retning.

Sitet er tænkt som et elektronisk portfolio, og måske et mindre salg af div. services og designs.

Hmmm... kan ske´i sku ha' en adresse oz..:
www.graphicartist.dk

Mvh.
Karsten
Avatar billede marzman Nybegynder
24. september 2004 - 08:35 #1
altså efter min mening står den grønne dårligt til den mørke blå... jeg ville nok vælge en mere lys farve... en anden ting er at næsten ingen af dine links virker...!
Avatar billede marzman Nybegynder
24. september 2004 - 08:35 #2
den blå er altså din baggrund i din nyheds tabel...!
Avatar billede cyberz Nybegynder
24. september 2004 - 08:40 #3
hehe det ser møgsygt (forkert) ud i Mozilla Firefox.. fix lige det!
Avatar billede cyberz Nybegynder
24. september 2004 - 08:41 #4
jeg vil have alle 0 points!
Avatar billede goose Nybegynder
24. september 2004 - 08:52 #5
Det er sjældent jeg kommenterer på de her sitevurderinger, men jeg syntes dit domænenavn så interessant ud, så derfor skulle jeg da lige kigge.
Jeg må desværre nok indrømme at jeg blev slemt skuffet, dit farvevalg er helt hen i skoven.
Hvis jeg var på jagt efter en til at lave en hjemmeside, så ville jeg flygte skrigende bort hvis jeg havnede på din side, den indbyder slet ikke til at blive.

Du har dig en kanon domænenavn, prøv og lev op til det.

/Goose

p.s.: jeg behøver ikke have nogle af dine point for det.
Avatar billede designtrolden Nybegynder
24. september 2004 - 09:02 #6
Takker for din vurdering 'goose'
Må jo nok indrømme, at jeg selv var kommet frem til den konklussion, men som sagt er jeg gået pænt meget i selvsving og kan sgu ikke rigtig komme frem til en kanon idé.

Jeg er oz rimelig glad for domænenavnet, men du har jo ganske ret i at designet er enormt røv kedeligt(undskyld sproget)

Hvis du har en ide eller forslag er jeg meget interesseret! Plz Hlp!
Avatar billede goose Nybegynder
24. september 2004 - 10:05 #7
Kig dig omkring og find noget inspiration, f.eks. på www.cwd.dk. Lad være med at kopiere, men lad dig inspirere :o)

/Goose
Avatar billede abh Nybegynder
25. september 2004 - 20:19 #8
Hvis du ikke kan lave design til din egen side hvordan kan du så tilbyde at designe sider til andre??? bare en tanke....
Avatar billede cyberz Nybegynder
26. september 2004 - 18:35 #9
der er en lille point i det du siger der abh, men jeg kender det godt selv, har for noget tid siden selv lavet en del sider, til firma'er og private.. men da jeg skulle igang med at renovere min egen blev jeg alt for kræsen til at jeg kunne komme med en løsning inden for den første måned, og det er jo "way out of line" hvis jeg skulle have lavet det til firma.

Så forstår dig godt, men vil også godt se noget du har lavet...

btw. jeg fik meget meget ros for min side, som jeg dog nu har lukket ned fordi jeg ikke havde tid til at vedligehold en så stor side som den var blevet.
Avatar billede abh Nybegynder
27. september 2004 - 02:23 #10
Har lige lagt mærke til at din side er ændret... bravo.. nu begynder siden at passe lidt bedre til navnet, den ser meget mere prof. ud.. hvis jeg var en kunde ville jeg måske blive lidt længer på siden... før var jeg løbet langt væk !! ;o)