Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
24. september 2004 - 01:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjernkontrol af PC

Er der en der kan hjælpe mig her. Arbejder en del i udlandet og ved at det er muligt at styre min egen PC hjemme, men er i tvivl om hvilket program jeg skal bruge.
Hvis der findes et program der er rimelig enkelt at bruge (jeg er ikke helt så erfaren på dette område) ville jeg sætte stor pris på om jeg kunne få navnet på dette, evt med henvisning til en "how to do"
Jeg bruger XP Pro.
Avatar billede halifax Nybegynder
24. september 2004 - 02:27 #1
Der er fx. Netop fra danske Danware Data A/S - et af de mere kendte
http://www.netop.com/main.asp?fl=1
Avatar billede halifax Nybegynder
24. september 2004 - 02:30 #2
Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
24. september 2004 - 02:32 #3
takker for hjælpen. Tror det er lige hvad jeg skal bruge.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. september 2004 - 13:44 #4
Lidt forsinket med der er også gratis programmer til den slags: http://www.realvnc.com/