Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
04. marts 2001 - 23:20 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

FLASH 5?

Hvad skal man gøre, når man skal lægge en flashfilm ind i et HTML doku.?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. marts 2001 - 23:43 #1
Har du prøvet at vælge File>Publish Settings... under Formats krydser du HTML af og trykker på Publish. Derefter åbner du HTML dokumentet og vælger intervallet fra og med <OBJECT> og til og med </OBJECT>, og copier det over i dit HTML eget dokument.

/per
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. marts 2001 - 08:24 #2
<F12>
Avatar billede uah Nybegynder
19. marts 2001 - 12:32 #3
hvis du arbejder med frontpage 2000 så kan jeg hjælpe dig.
du skal gå ind i \"indsæt\" og derefter \"avanceret\"
der vælger du \"plug-in\" og så kan du ellers vælge filen du vil sætte ind  på HTML siden.
du skal huske at du skal eksportere filen inde i Flash, før du kan afspille den i en side.
mvh U A H.