Avatar billede je79ayps Novice
23. september 2004 - 21:15 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Loader ikke start folder

Min PC'er er pludselig holdt op med at loade de ting jeg har i min "start" mappe.

Ser jeg under msconfig er de sat til at starte, men hvorfor mon de ikke gør?
Avatar billede winerror Nybegynder
24. september 2004 - 08:20 #1
hmmm odt spg... prøv at fjern alle fra start mappen og så smid dem ind igen :) måske det virker ved det ik helt ;)
Avatar billede je79ayps Novice
24. september 2004 - 09:27 #2
Det er mine url'er som ikke starter. Jeg har fornylig installeret Avant Browseren - uden at gøre den til standard browser. Så der er et eller andet galt med åbning af siderne. Jeg kan bl.a. ikke vælge kør og så skrive en www adresse, så melder den programmet ikke kan findes.
Avatar billede winerror Nybegynder
24. september 2004 - 09:29 #3
ja der er problmet... :) det er den browser der har fucket det.... hvor dan du lige ænder tilabge kan jeg ik huske... men prøv at genemse og gå ind og fin din Explore icon og så vælge den som stadart igen :)
Avatar billede je79ayps Novice
24. september 2004 - 10:06 #4
Ja, IE skulle umiddelbart stadig være standardbrowser. Kan jeg tjekke det et sted?
Avatar billede winerror Nybegynder
24. september 2004 - 10:08 #5
ved det ikke lige pt :) men når den vil det der gennemse så vælger du bare IE igen og så burdte det at virke igen :)
Avatar billede serverservice Praktikant
24. september 2004 - 11:08 #6
Du gør det i Internet indstillinger - programs , virker det nu?
Avatar billede je79ayps Novice
24. september 2004 - 17:03 #7
dannyboyd - læg et svar, så får I lidt point.
Avatar billede serverservice Praktikant
24. september 2004 - 18:12 #8
ok