Avatar billede hyl Nybegynder
23. september 2004 - 21:09 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Ny katalysator til ATI Radeon 9700

Jeg har hør at ATI har udgivet en katalysater der måske kunne øge hastigheden på mit Radeon 9700 128mb helt op til 20%. Men mit spørgsmål er hvor jeg kan finde det og om det kan skabe problemer med varme når jeg bruger min Fujitsu Siemens bærbar, som også har et Radeon 9700 128mb.
Avatar billede rubino Nybegynder
23. september 2004 - 23:16 #1
Det tvivler jeg på (20% er MEGET), men når de udgiver en ny driver, så kan du altid finde den her http://www.ati.com/support/driver.html

ATI har ca. 12 driveropdateringer om året

Håber det kunne hjælpe dig.

Venligst Johnny
Avatar billede rubino Nybegynder
23. september 2004 - 23:18 #2
Ups ovenstående skulle have været et svar.

PS. du kan også kigge lidt rundt på http://www.driverheaven.net/forum.php? - her kan du finde næsten alle de oplysninger du har brug for omk. dit grafikkort
Avatar billede rubino Nybegynder
25. september 2004 - 10:16 #3
Acceptere du svaret eller hvad??
Avatar billede human Nybegynder
25. september 2004 - 10:48 #4
UD kan også hente en omegadriver fra www.omegacorner.com

Med disse drivere får jeg ca. 5-7% bedre performence på mit 9700 Pro. Og bedre overclocking potentiele.
Avatar billede hyl Nybegynder
25. september 2004 - 12:09 #5
Og dette kan ikke skabe varmeproblemer??? Eller hva... Det er bare noget jeg har hørt. For i en bærbar er der jo ikke så god køling...

Ps tak for adressen...
Avatar billede human Nybegynder
25. september 2004 - 12:11 #6
Nej der skaber ingen varme problemer før du begynder at overclocke det. Og selvom du gør, betyder det ikke det ikke kan holde til det. Mit 9700 pro som sidder i min laptop er overclocket en del. Og det er der ikke sket noget ved.

Men nej, absolut ingen varme problemer hvis du bare smider driveren ind.
Avatar billede hyl Nybegynder
25. september 2004 - 13:31 #7
OK... Mange tak for alle svarene nu skal der downloades nye drivere...
Avatar billede human Nybegynder
25. september 2004 - 13:33 #8
Så er det nu du skal acceptere et svar ;)