Avatar billede kaad15 Nybegynder
23. september 2004 - 20:45 Der er 3 kommentarer

Championship Manager 03/04 kører pludselig langsomt

Jeg har installeret nogle pachtes til mit manager og pludselig synes jeg det går vildt langsomt, men jeg tror faktsik ikke at det har noget at gøre med selve det, men noget andet der tvinger min computer ned.

Jeg har prøvet at lave en scan med adware, men synes ikke det virker vildt godt.

Nogen der har en ide hvad jeg skal gøre?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
24. september 2004 - 09:08 #1
CM 03/04 har det med at køre vildt langsomt, hvis det har været åbnet længe og man ikke har brugt det :)

Ved ikke om det kunne hjælpe?
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
24. september 2004 - 16:28 #2
Hvad er dine hvad er dine computer specs. og hvor meget langsommere er langsommere? Har du efter du installerede patches startet et nyt spil, og har du her ændret på hvor mange ligaer osv du bruger i forhold til normalt?

Database størrelsen kan evt været ændret under indstillinger, man skal aldrig vælge full database størrelse da det får enhver computer til at snegle sig afsted :)

Off-topic: Demo af den nye Football Manager 2005 er udkommet, så slå lige et smut forbi www.sigames.com
Avatar billede debuur Nybegynder
28. september 2004 - 12:17 #3
CM 03/04 kræver meget af din pc - hvis du kører med large database så vil spillet køre langsomt. selv på min pc som er en amd 3000+ barton med 1024 ddr ram.
Derfor kører jeg altid med medium database + bruger init filer til at definere hvilke klubber der skal være med i databasen ( f.eks. alle brasilianske klubber )

desuden har jeg lige prøvet cm speedster - og det virker du kan finde programmet her:
http://www.cmdanmark.dk/index.php?side=downloads&action=showDownloads&type=4

ps du skal muligvis oprettes som bruger