Avatar billede watts Nybegynder
23. september 2004 - 18:28 Der er 1 kommentar

Gøre indholdet af vinduet størst muligt a la F11

Jeg er interesseret i at udnytte så meget af min skærm som overhovedet muligt og derfor ikke bruge mere end højst nødvendigt på menu knapper osv. Jeg har gjort ikonerne mindre og flyttet adresselinien op ved siden af menuknapperne, men synes stadig jeg mangler at kunne komme af med den grå nederste bar i vinduet (ligeover den blå proceslinie).
Er der også nogle som har en idé til hvordan man holder proceslinen (den blå horisontale bar nederst i skærmen) synlig ved F11?
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. september 2004 - 18:39 #1
Fra menuen Vis - Statuslinie (til/fra). I fuldskærmtilstand kan du højreklikke værktøjslinien og vælge Skjul automatisk.
Processlinien ligger skjult bag fuldskærmen. Du får den frem ved at klikke på Windowstasten eller CTRL+ESC.