Avatar billede ffn Nybegynder
19. april 1999 - 00:00 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Shopping Cart program...

Jeg har søgt efter et shopping cart program på download.com, og har da også fundet et par stykker, men er der ikke et par derude, som har prøvet at sætte en site op med et shopping cart program.
Jeg ville gerne have nogle gode råd, og høre om jeres erfaring med shopping cart programmer, eller er der nogle hårde derude, som selv har programmeret et ligende program? Og måske gerne ville se det i brug andet sted på nettet.

/FFN

Se sammenhængen mellem pointen og stillingen af sammen navn :-) LOL
Avatar billede Slettet bruger
19. april 1999 - 22:49 #1
FFN prøv ecBuilder 3.1 for Windows 95. Et udmærket starterprogram. Kan downloades fra http://tucows.cybercity.dk/ecommerce95.html.

Avatar billede postkort Nybegynder
23. april 1999 - 23:26 #2
Er det blot en "indkøbskurv" du søger ?? og klarer du selv clearing af kortene?

/Steen
Avatar billede ffn Nybegynder
25. april 1999 - 19:32 #3
Hmm, jeg søger et program, hvor jeg i en database kan ligge forskellige oplysninger om produkterne, og hvor man så ved at trykke på de forskellige produkter kan ligge dem i indkøbskurven, og når de så er færdige og man vil tjekke ud, klare man den endelige bestilling.

/FFN
Avatar billede postkort Nybegynder
26. april 1999 - 18:39 #4
Så kan jeg ikke hjælpe dig.
Har kun et Java-Script der håndterer pris, antal m.m. og slæber dig videre efter endt indkøb til en side med betalingsoplysninger. Dvs. ikke med database

/steen
Avatar billede ij Nybegynder
03. maj 1999 - 14:32 #5
Jeg er ved at programmere en indkøbskurv. Den henter oplysninger fra en database, ved klik på "læg i kurv", popper der en indkøbskurv frem, med varen i. Når der lægges flere varer i, opdateres kurven, med samlet pris. Den håndterer ikke betalingstransaktionen. Interesseret?
Avatar billede ffn Nybegynder
11. maj 1999 - 11:25 #6
Ja det ville jeg, du må meget gerne meget gerne, du kan maile mig på
12ffn@usa.net
Avatar billede ffn Nybegynder
12. maj 1999 - 12:59 #7
Tak for det ij, du kan se din epost......
Avatar billede diness Nybegynder
01. juni 1999 - 09:13 #8
Prøv også: www.shopexpress.dk
Avatar billede ffn Nybegynder
01. juni 1999 - 16:09 #9
hmm det vil jeg gøre
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 1999 - 23:57 #10
Hvor mange produkter er det, som du ønsker at sælge på Nettet?, og er det til danske eller udenlandske brugere?
De fleste ShopCard programmer er baseret på Kreditkorts betaling. Dankortet er ikke implementeret. Hvad med, at lave en adresse selv? Jeg er igang med en, hvor man ikke engang behøver ,at tænke på sikkerhedslinjer.
Avatar billede ij Nybegynder
02. juni 1999 - 07:48 #11
Hej.
Det er lige på trapperne, jeg har ikke glemt dig ;-))
Avatar billede ffn Nybegynder
02. juni 1999 - 15:53 #12
Fint ij, og til kharder ja det er i første omgang
tænkt til dansk brug, med i starten få produkter....
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 1999 - 22:11 #13
Hvilke betalingsformer har du tænkt på at bruge?

Hvis du vil bruge HomeBanking og efterkrav, så kan det lade sig gøre med en rimelig simpel løsning, som er meget nem for kunderne at gå til.
Avatar billede ffn Nybegynder
03. juni 1999 - 15:42 #14
Jeg havde ikke tænkt mig at man skal kunne betale med DK, så det bliver på giro, homebanking og per. efterkrav.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 1999 - 12:10 #15
Så kan man lave en rimelig simpel adresse til formålet, i det design som du ønsker det, uden de store sværslag.
Avatar billede ffn Nybegynder
04. juni 1999 - 15:58 #16
Ja, ja man kan altid lave simple løsninger, jeg kunne i godt nøjes med at lave en simple form, men jeg synes det ville være sjovere at lave et shopping program, eller bruge et shopping program. Jeg tror det ville være sjovere for kunden, samtidig med at det signalere en hvis form for proffesionalisme.
Der altid simple og gode muligheder, men nu har jeg tænkt mig at kaste mig ud på dybt vand!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 1999 - 22:43 #17
Hvad må det evt. koste pr. måned? Hvad med evt. at afprøve e-business fra ibm, necht. shopløsning eller Jubiis butik.
Det kan også ved rimelige simple løsninger, komme til at se proffesionelt ud. Jeg syntes man er meget bundet med et shopcard program, og der er som regel kun nogle få design muligheder. Det du ønsker, kan laves på ca 3 sider plus bestillingsformulare.
Avatar billede Slettet bruger
25. august 1999 - 10:37 #18
Har du fundet hvad du søger?
Avatar billede geeeet Nybegynder
18. november 1999 - 19:00 #19
ij --> Er det muligt at få en kopi at din indkøbskurv???
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
21. november 1999 - 21:06 #20
er det muligt at få en kopi af det script som du har fået pogrammeret ?
Avatar billede ffn Nybegynder
26. februar 2000 - 15:24 #21
Hmm
Avatar billede martin100 Nybegynder
18. april 2000 - 11:53 #22
hej...

den hyperlink kharder har lavet virker ikke....fordi han mangler at fjerne et punktum til sidst...se her

http://tucows.cybercity.dk/ecommerce95.html
Avatar billede gunnaar Nybegynder
09. november 2004 - 12:26 #23
ij --> Ved det er længe siden, men kunne man få en kopi af dit script??