Avatar billede synfab Nybegynder
23. september 2004 - 16:17 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

licens til PhotoShop 3.0+

Er der nogen der har en licens til PS min. v. 3.0 de vil sælge billigt?
Avatar billede synfab Nybegynder
23. september 2004 - 16:47 #2
en oplagt mulighed :o)

men jeg havde dog håbet at finde en der var noget billigere, jeg har forresten fundet ud af at man kun behøver v 1.x for at kunne opgardere...
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
23. september 2004 - 16:50 #3
Hehe okau...

Det er måske gratis/billigt at opgradere..?
Avatar billede synfab Nybegynder
23. september 2004 - 16:55 #4
ja, det er væsentligt billegere end det er at erhverve sig programmet som førstegangskøber
Avatar billede fjorbak Seniormester
16. oktober 2004 - 10:46 #5
Hejsa hvis man må blande sig.

Vil det sige at man køber en lav version og opgradere den gratis, med en korrekt serie nr.???

Jan
Avatar billede synfab Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:42 #6
fjorbak >> det koster en mindre beløb at opgardere fra en tidligere version, end hvis man skal købe for første gang - gratis er det dog ikke ;-)

til_dkmaster >> dba.dk gav ikke noget brugbart, men du får alligevel lidt symbolsk som tak for indsatsen