Avatar billede jenild Nybegynder
23. september 2004 - 16:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

har brug for hurtigt svar

hej jeg sidder lige i den situation at jeg har mega travlt! jeg skal boot fra en cd, hvor windows xp pro ligger som image derudover ligger sp2 der også, hvordan booter jeg up fra den cd, som en anden almindelig windows xp...?!?!?
altså så jeg kan formateret det hele osv.
Avatar billede dominodevil Nybegynder
23. september 2004 - 16:07 #1
Avatar billede jenild Nybegynder
23. september 2004 - 16:12 #2
ok...kan det ikke gøres nemmere, hvis ikke hvordan laver jeg så en Automated System Recovery floppy disk?
Avatar billede dominodevil Nybegynder
23. september 2004 - 16:17 #3
Hvad mener du?
Avatar billede jenild Nybegynder
23. september 2004 - 16:21 #4
der står jeg skal bruge sådan en for at boote
Avatar billede espersen Novice
23. september 2004 - 16:26 #5
cd-rom drevet skal være "first-boot-device" ; check om det er tilfældet i din bios!

CD-en skal være lagt i drevet inden du starter op ; så skulle installationen gerne gå af sig selv.

BEMÆRK at dette sikkert medføre at ALT på c-drevet overskrives - så tag backup før du går i gang !!!
Avatar billede jenild Nybegynder
24. september 2004 - 17:50 #6
det var ikke noget af det...sorry...men lukker nu