Avatar billede haci_87 Nybegynder
23. september 2004 - 15:36 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

proxy server

hej vi har et problem i vores skole...

vi har en proxy server som lukker for ALT... så vi keder os HEEEEELEEE dagen fra 8: til 16:00....

nogen der ved hvordan man kan ungå proxy serveren?

eller findes der ikke et program der kan "CRASH" Serveren?

Vil blive MEGA MEGET glad hvis i kan hjælpe..
Avatar billede haci_87 Nybegynder
23. september 2004 - 15:41 #1
ejjjj ingen hacker til stedeeE??:P
Avatar billede dominodevil Nybegynder
23. september 2004 - 15:49 #2
Det er jo typisk lidt menningen med en Proxy Server ik! *GGGG*

Hvis I absolute vil CRASHE Serveren, bliver det da ENDNU kedligere.... så er der da INGEN internet... så kan I da lige tage det til overvejelse!
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. september 2004 - 16:42 #3
Der findes masser af muligheder, Ekspertens regler forbyder mig at svare på den slags. Jeg har dog skrevet en hel del artikler om hacking, som du kan læse, og hvis du kan tænke selvstændigt skulle du kunne tænke dig frem til en løsning. Du kan jo bruge tiden hvor du alligevel keder dig.
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. september 2004 - 16:43 #4
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
23. september 2004 - 17:12 #5
Jeg synes du skulle holde dig fra at rode med skolens computeropsætning. Det giver lærerne og ikke mindst de andre elever unødige problemer. når systemerne bryder ned. Tænk over det!
Avatar billede haci_87 Nybegynder
24. september 2004 - 08:41 #6
Hello... nå vi crasher... bliver alt de sider som vi ikke kan komme ind på slettet, efter de har sættet det op kan vi komme ind på de sider igen...

det tager lang tid før de skriver alle de sider igen...!

Plzz... gi mig for det mindeste 1. navn..:D
Avatar billede haci_87 Nybegynder
24. september 2004 - 09:00 #7
hello bennylarsen: HELE klassen vil og det er kun for vores klasse...

Og er ligeglad med lærerne.. de kan bare ladvære med det...

TÆNK lige kunne du sidde fra 8 til 16:00 uden  at kunne komme ind på nogen hjemmeside

Msn virker heller ikk der er ikk noget der virker Man..:(:(

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP...!
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. september 2004 - 09:49 #8
Selvfølgelig kan den slags lade sig gøre, men du må arbejde for sagen og sætte dig ind i emnet. Læs artiklerne og spørg specifikt
Avatar billede haci_87 Nybegynder
24. september 2004 - 09:50 #9
Ejjjjj gi mig i det mindste en LILLE hint...

bare navnet i det mindste..

Pllzz..... TOTAL BOrring her...
Avatar billede haci_87 Nybegynder
24. september 2004 - 10:18 #10
kan i så i det mindste fortælle hvordan man kan logge på msn???

jeg kan godt med en web messenger der hedder e-messenger.net

men den er så dårlig... og webmessenger.msn.com virker ikke...
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
25. september 2004 - 01:55 #11
du kunne sikkert få tiden til at gå med nogle lektier.