Avatar billede tr0elz Nybegynder
23. september 2004 - 15:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl med DVD-ROM

Hejsa

Jeg har lige formateret min PC, men der kommer nogle meddelser når jeg prøver at installere nogle spil.

Fejl-meddelsen kan være midt i processen:
Error 1335 The cabinet file "traktex1.cab" required for this installation is corrupt and cannot be used. This indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with the package.

Det er ikke alle spil den afviser!

Jeg har læst mig til, at min BIOS skal opdateres, der må være noget nemmere?

På forhånd tak

Troels
Avatar billede dominodevil Nybegynder
23. september 2004 - 15:26 #1
Nemmer end at opdater en BIOS.... tror jeg ikke!!

Det er SLET ikke noget prob! Hvad er dit mærke???
Avatar billede tr0elz Nybegynder
23. september 2004 - 15:38 #2
Min Bios type er ifølge BIOS Agent American Megatrends.
Avatar billede dominodevil Nybegynder
23. september 2004 - 15:40 #3
Nej dit bundkort?
Avatar billede tr0elz Nybegynder
23. september 2004 - 15:43 #4
Hvor ser jeg det? :-)
Avatar billede dominodevil Nybegynder
23. september 2004 - 15:43 #5
Tit kan du lige tjekke ind på dit bundkorts producent hvilken Bios der er den nyeste, så skal du downloade den nyeste + et flasher program...!!

Langt de fleste bruger DOS, men enkelte bruger WIndows.

Kør programmet, og tag en Backup af din gamle Bios. Efter det Overskriv din gamle med den nye version og genstart!!!

Sværer er det som ikke!
Avatar billede dominodevil Nybegynder
23. september 2004 - 15:44 #6
Kig på dit bundkort.... normalt skriver de enten AUSU, Chaintech, aOpen, Gigabit, aBit... osv osv...
Avatar billede fromsej Praktikant
26. september 2004 - 17:02 #7
Rens skiven, prøv med et andet drev.
Hvad en BIOSopdatering skulle ændre, kan jeg ikke se.