Avatar billede snapafile Nybegynder
23. september 2004 - 14:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny startside til vurdering

Hej Experter.
Jeg her lige lavet denne side.
Vil i ikke nok give nogle kommentarer.
1.)Design
2.)Indhold
3.)Virker den?
4.)HTML
Avatar billede snapafile Nybegynder
23. september 2004 - 14:50 #1
HowZa. Siden Hedder
www.home-maker.dk
Avatar billede 3dsign Nybegynder
23. september 2004 - 14:55 #2
1. Design: Nej nej nej... Om igen ja undskyld men det ligner altså makværk. Skrifttyper, farver og baggrunde passer SLET ikke sammen
2. Indhold: God idé med en startside af denne kaliber. Har altid ønsket mig at have tid til det.
3. Har ikke testet det hele. Fik ondt i øjenene: Se punkt 1
4. Ja?
Avatar billede dominodevil Nybegynder
23. september 2004 - 14:59 #3
1. Design... hmmm er det din første hjemmside? Flere farver og VÆK med de standard Blå farver du har der. Forlangt mellem links'ne... mindre mellemrum!
2. Ja Ideen er som ok... jeg selv haft en lidt lig den.. du kunne eks smide en søgemaksine ind, så du bare kan søge i google med det samme, altså en textbox og en submitknap!
3. Jaaa... det gør den da, hvis den bare skal hoppe lidt rundt på nogen sider!
4. Jaaaa.... hvad er der med HTML??? Gå da lige det lille skridt videre og så lav den i ASP! Se her hvor let det er: www.html.dk
Avatar billede espersen Novice
23. september 2004 - 15:18 #4
1. mangler et nyt design (regner med at den med den mere grå/stribede baggrund er det nye)
2. Indholdet er primært blot links ; jeg ville derfor hurtigt smutte videre og ikke se tilbage. (fjern links - hold dig til at vise det som man ikke kan finde andre steder ; dvs. noget du vil fortælle, vise o.l.)
3. Fandt ingen fejl e.l.
4. HTML'en har 4 fejl på en af siderne ; http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.home-maker.dk%2Fbusiness.htm&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&verbose=1
test hver eneste side med denne : http://validator.w3.org/detailed.html