Avatar billede darkhero Nybegynder
04. marts 2001 - 20:19 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Er det LORT eller STORT?

Jeg ville gerne have noget respons på mine sider:

www.darkhero.net //en Clan Hjemmeside
www.darkhero.subnet.dk/NetCenter/About.htm // en side jeg har lavet for sjov ;D

Er det noget Lort eller har jeg sans for det :D
Avatar billede blood Nybegynder
04. marts 2001 - 20:20 #1
Jeg giver den 7@13
Avatar billede a-torsten Nybegynder
04. marts 2001 - 20:22 #2
Helt klart en start... kan bare ikke lide det store klodsede ABOUT-Billede...

-Anders
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. marts 2001 - 20:24 #3
www.darkhero.net
Farverne er _ALT_ for skringende, og passer ikke ret godt sammen sort/rødt/gråt.
Bloddråberne er også lidt irreterende på langsigt, til start er de meget sjove, men de burde vil dryppe hurtigt og lige ned... ikke som snefnug.

ww.darkhero.subnet.dk/NetCenter/About.htm
Meget pænt, det med at der kommer en pil frem udfor linksene som så hænger samen med stregen til venstre.
Manden i toppen er ikke så god (den hvide streg).
Jeg tror heller ikke det er nødvendig at placere linkene både til venstre og i toppen.

Tror du skal udvikle din sans for webdesign lidt endnu, men det er da på vej.
Avatar billede timit Nybegynder
04. marts 2001 - 20:28 #4
den er da fed nok ;-)
Avatar billede francko00 Nybegynder
04. marts 2001 - 20:32 #5
Jeg ville give den 8 ud af 13 den har et enkelt og overskueligt design.... men de bloddråber skal kun dryppe ude i siderne...
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. marts 2001 - 22:29 #6
www.darkhero.net
Bryder jeg mig ikke meget om.
Venstre menu kollonne er alt for høj. hvorfor ikke tage den sidest klodt fonede og lægge over under højre kolonne.
Det meste af teksten er på dansk, men i menuen og et par andre skeder skrive du ordene på engelsk. brug EET sprog og hold dig til det.
Dine giffer er meget længe om at loade. Prøv at kikke på sitet gennem en 28,8 Kbps modem, så ser du hvorfor de bør komprimeres.
Stilistisk vil jeg tro det er ret lige i øjet til målgruppen. Den er jeg så bare ikke i.
Det der med animation i statuslinien var sejt dengang man ikke kunne lave noget spræl nogen andre steder.

www.darkhero.subnet.dk/NetCenter/About.htm
Kan jeg bedre lide, enkel og overskuelig.
Men de der overskriftsgiffer er ALT for tunge, som .jpg kan du komprimere dem til ca 2K hver (med lidt tab). Som 8-farvet gif ku du nok få dem ned på 5 K hver. >20K er alt for meget for billeder der skal loades ved hvert tryk på et link.
Hvorfor gentage menuen i en venstrekolonne? Menu-en foroven er rigelit.
Med mere plads til teksten at brede sig på ville siden også blive mindre høj, så der ikke skal scrolles så meget.

mvh JakobA
Avatar billede Gnefner Novice
05. marts 2001 - 08:46 #7
www.darkhero.net
bryder jeg mig ikke så meget om....farverne passer ikke så godt sammen, og siden er meget langsom om at loade...Gif\'erne tager også en helvedes tid at loade...Dine links (buttons) er heller ikke helt lige.......

Der er en del at ændre, men du er godt pæå vej synes jeg.....
Avatar billede Gnefner Novice
05. marts 2001 - 08:51 #8
http://www.darkhero.subnet.dk/NetCenter/About.htm

Det er en helt anden sag..har du lavet den , før eller afetr DarkHero.net????  Den er i hvert fald meget bedre..

Du skal god ikkek sætte det der meget grimme About-billede i toppen... hvorfor er dine links både i toppen og i venstre side....Den er dog nemm at fine rundt på og meget overskuelig....

Darkhero.net >> 6 @ 13
......netcenter/about.htm >> 9 @ 13
Avatar billede darkhero Nybegynder
05. marts 2001 - 17:32 #9
Jeg lavde DarkHero.net først...

Chek lige:

www.darkhero.subnet.dk/lay.gif

hvad synes i? (Priser er den farve som Link\'sne er når musen er over)
Avatar billede elisabeth Nybegynder
06. marts 2001 - 01:52 #10
UHA!!!!!!
Sig ikke dit dagjob op. Nej pjat siden fungere jo fint, men designmæssigt skal du nok forsøge at dæmpe dig lidt. Du skriver at den første adresse er en clan side og den anden er for sjov? mener du ikke omvendt? Din site med den hvide baggrund er fin jeg ville dog give den en anden baggrunds farve f.eks. lys grå eller lign. Den anden bloddryppende site er virkelig noget der kan få mig til at få onde drømme. Hvis du er over 12 er dryppende bloddråber ikke hot. Du bruger også en for skrigende baggrundsfarve.

mvh Elisabeth
Avatar billede ezzuk Nybegynder
11. marts 2001 - 12:05 #11
drop alle de klamme effekter. en liste over det som bør droppes:

-den røde farve....den skal nedtones, så den ikke belaster ens øjne.

-teksten nede i statusbaren. det er latterligt.

-den rullende tekst skal oxo droppes: velkommen til blabla osv.
Avatar billede mal Nybegynder
16. marts 2001 - 08:55 #12
Drob medlemmerne Raistlin og Neo ... eller giv dem navneforandrig til knold og tot  ... det er simpelhen for uorginal

Ellers giver jeg ezzuk ret .. jeg havde nu nok ændret farven til orange + hvid baggrund ...

Envidere ville jeg nøjes med at lave et stort logo for oven igen billeder

jakoba hastigheds problemer er ligegyldigt .. seriøse CS spiller har alligevel mindst ASDL

Logoet kunne måske modaniseres til

-= Darkhero =-

Men ellers ganske ok
Avatar billede darkhero Nybegynder
16. marts 2001 - 14:38 #13
>>mal

-= DarkHero =- <------------- Det er SQ da for grimt... jeg har ISDN og er alligevel en seriøs CS spiller... og hvis du spiller CS på nettet er 9/10 navne IKKE orginale

Så de kommentare giver jeg ikken fem flade øre for
Avatar billede nettrawler Nybegynder
18. marts 2001 - 02:30 #14
Ja og desuden mener du vel ADSL :-)
Avatar billede nettrawler Nybegynder
18. marts 2001 - 02:37 #15
---->  www.darkhero.subnet.dk/NetCenter/About.htm

Jeg mener faktisk du er sluppet OK afsted med denne side. Men prøv at kigge på dine billeder, de har det med at være \"kantede\" i overgangen til f.eks. baggrunden - her tænker jeg specielt på billedet i venstre hjørne.
Måske skal du, som mange har skrevet, kigge lidt på den store skrift du har brugt da den bliver meget firkantet - til gengæld er dit baggrundbillede oppe ved ABOUT - skide godt :-)

/Jesper
Avatar billede mal Nybegynder
19. marts 2001 - 05:43 #16
Ja ja hver sin smag angående logoer ... du har ret i at størstedelen af spillerne ude på nettet ikke har orginale navne ... men man kan sku lige så godt hedde player som Neo eller Raistlin  ... der er sku ingen der lader mærke til nogen af tingene ... jeg har spillet med en der hed The_Reaper nogle gange ... ganske ok spiller ... jeg kan have spillet med Neo og Raistlin 200 gange uden at kunne huske dem.

Jeg fik at vide af en af mine kammerater at hvis du har et ping på 50 og du spiller med en som har et ping på 100 så har du mulighed for at reagere ca. 1/15 - 1/10 sekund før din modstander ... det gør at du skal være noget bedre ... hvis du har et højt ping for at klare dig end nogen med lavt ... derfor har de fleste jeg kender der spille counter strike ... ADSL eller Cable.

jeg ved godt at der er et system der beskytter folk der bruger modem .. således at folk med et ping på 250 ikke er et 1/2 sekund bagefter, men kun ca. 1/4 sekund.
Avatar billede geeko Nybegynder
22. marts 2001 - 21:09 #17
ahhh bloddråber!!! uhh uhyggeligt??
13 ud af 13 :D
Avatar billede geeko Nybegynder
22. marts 2001 - 21:13 #18
det et svar
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. marts 2001 - 09:49 #19
fedterøv.(hvis du virkelig mener det):-)