Avatar billede nicolas_nielsen Nybegynder
23. september 2004 - 11:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SHRINK log file på SQL 2000

Hej

Jeg har en log fil på 9 Giga og en database på et par hundrede mega.  I går tog jeg (fra Enterprice Manager) først en backup af batabasen og herefter en backup af transaktionsloggen.  Herefter forsøgte jeg at shrinke databasen + log filen.  Og på trods af at log filen havde 94 % ledig plads, så blev den ikke mindre.

Hvad gør jeg galt??

/Nicolas
Avatar billede mountmedia Nybegynder
23. september 2004 - 11:31 #1
Tjek lige dit "Recovery Mode".

Sæt det til "Simple" og lav derefter din Shrink.
Sæt det tilbage til "Full" efterfølgende
Avatar billede nicolas_nielsen Nybegynder
23. september 2004 - 11:36 #2
Ok, da databasen er i prod, kan jeg ikke prøve det lige nu, men jeg stoler på dig og giver dig point, hvis du lige sender som svar og ikke kommentar.

Tak
Nicolas
Avatar billede mountmedia Nybegynder
23. september 2004 - 12:24 #3
Tak