Avatar billede janette Nybegynder
22. september 2004 - 16:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan Windows 2000 Server kontrollere krav til password

Kan Windows 2000 Server sættes op til at kontrollere om nye password indeholder min 8 tegn og består af minimum 3 af følgende slags tegn: store bogstaver, små bogstaver, tal og tegn
Avatar billede holmus Nybegynder
22. september 2004 - 17:10 #1
Hej Janette

Ja, du kan sætte disse ting op i dine group policies for dit domæne. Her kan du under dine computer konfiguration finde det punkt som hedder Windows indstillinger --> Sikkerhedsindstillinger --> Kontopolitikker --> Adgangskodepolitik lave de ting du efterspørger.

Håber du selv kan lave den engelske oversættelse... :-)

/holmus
Avatar billede janette Nybegynder
22. september 2004 - 18:37 #2
Jeg har fundet det. Den engelske udgave hedder:
Højreklik på den gruppe brugere det drejer sig og vælg Properties. Vælg fanebladet Group Policy og marker Default Domain Policy og vælg Edit. Herefter er det Computer Configuration - Windows Settings - Security Settings - Account Policies - Pasword Policy.
Jeg takker for hjælpen